dilluns, 10 de març del 2008

Triatlo Banyoles 2

Nico
Les dues principals diferències dels entrenaments del Nico son:
1) Més natació i bicicleta, no tant en número de dies, però sí en la durada.
2) Més exercicis de tècnica de natació, tant en crol com en d'altres disciplines. Jo em concentro en millorar el meu crol, que ja en tinc prou.
Pel què fa a les sessions de 20km, són d'spinning.

Pau
De l’entrenament d’aquesta setmana destaco, la jornada del dimecres amb tres sessions d’spinning dures (tres seguides) i una de natació. En quant a la natació he augmentat el ritme, encara és dolent però m’acosto al minut per piscina, faig blocs de 500 metres treballant la tècnica i fent series. Finalment sortida en BTT el diumenge i sense excessives molèsties, crec que el dolor comença a la part inferior del quàdriceps. Les dades:

7 comentaris:

robert mayoral ha dit...

bons entrenos crack!
quin Banyoles prepares? el b o l'olímpic???
ja saps si et vols deixar caure el dissabte per compartir algun entrenament amb nosaltres ja saps...

Pau ha dit...

Estic preparant el B, crec que és l'examen de cara a saber si puc anar més enllà. Dissabte hi seré quasi segur i a veure si convenço a algú més. Felicitats per la iniciativa.
Falta bici i natació, però "estoy en ello".

Anònim ha dit...

Pau, l'entreno de la setmana passada (setmana 21) era la previsió que et vaig passar diumenge passat.

Ara estic ala setmana 22, i serà més o menys igual, excepte que avui (dimecres) he fet el test de Cooper amb l'equip de muntanya de Can Caralleu i 1500 m de natació monogràfic esquena amb un entrenador. Ahir no vaig fer res per estar a punt pel Cooper i que sigui comaparatiu amb el de fa 3 mesos... llàstima que tinc una mica de "catarro" de pit, imagino que de passr fred i molt de vent divendres passat, i he fet la mateixa marca (quan pugui compararé pulsacions i parcials a vore què tal).

Nic

Nico

Anònim ha dit...

Per cert, m'he trobat el teu germà just abans d'entrar a la piscina i m'ha dit que el veurem per Balaguer.

A tope Carles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nic

Pau ha dit...

Gracies per passar-me l'entrenament, ja l'he penjat.
En quant al Carles fa por, sempre ha nedat millor que jo i a sobre ara s'ha comprat un banyador que t'hi cagues (jo que vaig fer la meva primera triatló amb un decathlon).
Si aconseguim enganxar-lo será un bon triatleta.

Bea ha dit...

Ei Nic, jo també cap a Balaguer... A veure... Puf!!! Vull arribar!!!

Anònim ha dit...

Oleole, tots a Balaguer!!

Pau, si et serveix de consol, jo encara porto un banyador del decathlon!! El del teu germa es UHF (Un Huevo Fuera... com deia mon pare als banyadors de la mili)???? A mi no em molen del tot els UHF... imagina't que estas nedant i et fa una mica de tanguilla... quin patiment!!!!! Be perdoneu, estic un xic skatologic.

Alerta amb el recull del meu entreno, que on poses 90min de Muntanya, es mes aviat una sessio de gimnas, ja que es l'entreno de pabello (tb hi ha entreno de pista, que no faig) de l'equip de muntanya de Can Caralleu. Si poses un pantallasso del que et vaig enviar, es podra veure tb el tipus de sessio per l'epoca que es, ja que ara ja deixo les de tecnica i extensives per fer aerobics lleugers i continus armonics. Igual algu pot agafar idees per fer-se una sessio propia.

Apa, paro que avui stic inspirat i stic fotent un rollo que vaia pal!!

Nic

Les Curses més rendibles