dijous, 6 de març del 2008

Mitja de Cunit en marxa


Bé a l'espera que la Raquel acabi d'arreglar un tema amb el chip, ja estem inscrits 4 (Bea, Raquel, Enric i jo mateix), més una convidada d'honor: la Natàlia, que segons he sentit no se'n perd ni una últimament.

Per altra banda estem fent quorum per animar a la gent a participar a la Maratoneta, són només 4km, i sembla que ja hi ha gent que s'hi està apuntant. Perfecte, una altra jornada festiva, que pot acabar a l'Estrella amb una calçotada més costellada.
Recordo la web:


La meva idea és fer alguna coseta abans, probablement aprofitaré per nedar al mar i després acompanyar a la Bea al llarg dels 21km (et prometo que no marxaré). Aquest cap de setmana toca el darrer entrenament i després a descansar i a prendre pasta i fruits secs.

Ja s'acosta el gran dia.

2 comentaris:

Bea ha dit...

B� Rachel, aix� ja est� a prop. La nostra primera mitja!!! Quines ganes. Aquest finde he fet 18 KM per la Carretera de les Aig�es amb el meu PT preferit, a uns 6 km/h, no Pau? Espero poder al menys mantenir aquest ritme durant la mitja. El meu repte: baixar de les 2h 10min. Pauet, si no marxes del meu costat a la Mitja, tenint en compte que tu, Iron, pots quedar l'�ltim si que ser� una prova d'amor incondicional...

Pau ha dit...

No dubtis que correré amb tu, i el dubte m'ofen.
Per cert, són 6min/km. És a dir una mica millor.

Les Curses més rendibles