dijous, 31 de juliol del 2008

Preparat per sortir

Doncs ja ho tinc tot preparat: mapes, hotels, alternatives, visites...


La pena és que al final ho faré sol. Era previsible tenint en compte que no tothom té vacances, ni la llibertat que tinc jo, i encara menys bici de carretera. Per fortuna sí en tindré a la sortida de Barcelona, ja que el Carles m'acompanyarà en la primera etapa. La previsió és sortir d'hora per a fer paradeta, piscina i dinar tranquils a l'Estrella, i si és possible continuar fins al Molí on farem la primera visita familiar. Tot això serà diumenge.

Espero passar-m'ho bé i en tot cas estic segur que seran 4 dies per gaudir de la soletat, per reflexionar i per fer esport. A més podré decidir quan paro a menjar, quan descanso, quan apreto i per on vaig o deixo d'anar. La previsió és convinar durant el trajecte les barretes (ja que me'n van sobrar moltes) i un bocata o dinar light, per poder fer via cap al destí on tenir temps per descansar i fer un bon sopar d'hora.

Les Curses més rendibles