divendres, 14 d’agost del 2009

Mini stage de natació

Espero que es vegin els resultats demà, que em toca nedar 3,3km al Delta i en mar obert.
He dividit l'agost en fases i la primera va ser de natació: gràcies al Jordi i la Sílvia, la Bea i jo ens vam poder instal·lar a Torrevalentina on he pogut nedar quasi a diari i fer el què tenia pendent "abans d'un Ironman has d'haver nedat al menys 4km alguna vegada", doncs això, xino xano, vestit de triatleta i amb el neoprè em vaig posar a nedar a les tranquiles i clares aigües de Palamós i la veritat és que va ser un plaer i no pas un suplici. En menys d'una setmana he totalitzat més de 10km, això sí sempre a ritmes tranquils, buscant més les sensacions d'estar molta estona a l'aigua acostumant-me al mar que la de fer grans marques. I així és com espero que em vagi a la travessia de demà, sense grans marques però nedant a plaer durant els més de 3km, i per tant hora i pico, que estaré a l'aigua. Desitjo també que l'exigent entrenament de bici i running d'aquesta segona setmana no m'afecti en excés.

Aquesta vegada el Xavi no ha pogut venir, però el Raül no ha fatllat i com estava previst, el Nico també ens acompanyarà.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Qui t'han acompanyat per sorpresa aquest cop han estat l'Albert i en Carles que han qüallat una gran actuació! ens veiem a la propera!

Pau ha dit...

Gran actuació nedant i menjant arròs...

Les Curses més rendibles