dimarts, 4 d’agost del 2009

Resum Juny i Juliol

Aquests dos mesos han estat ja totalment centrats en triatló, augmentant significativament els metros de natació, mantenint unes xifres raonables de bici i running. El juny va ser un mes complicat, en que vaig entrenar força hores i en certs moments em vaig trobar saturat, no arribant del tot descansat a Balaguer. Un juliol més relaxat en quant a volums però compensant amb més qualitat i competicions m'ha servit per recuperar el to i guanyar una mica de potència.
Les xifres són:
Juny
Natació: 29.800metres, per mi unes xifres prou bones i en tot cas amb clara progressió respecte els mesos anteriors. han faltat però sessions d'exercicis.
Bici: 642.5km Després de dos mesos superant els 700km he baixat una mica el ritme ja que els grans reptes ciclistes de la temporada ja estaven assolits.
Rnning: 193km. Crec que per estar-ne orgullós ja que he pogut mantenir els 40km setmanals.
En general un mes de grans volums i per tant creant una bona base.
Com ja vaig anunciar el juliol seria diferent, per un costat he tingut dues tris (més la travessia el 2 d'agost) i per tant ha estat molt irregular, i he volgut tancar un cicle i compaginar els entrenaments amb dies de relax i festa.
Natació: 23.250 metres. Aquí és on m'he penjat massa, m'estic quedant enrera amb el tema natació i l'agost ha de ser clau per recuperar les mancances. També és cert, però, que no crec que afecti gaire al meu rendiment, però m'he d'acostumar a fer tirades més llarges.
Bici: 695km Correcte i amb entrenaments de potència gràcies a la preparació de Barcelona.
Rnning: 146.5km. Menys km però més efectius.

I ara l'agost sí serà canyero.

1 comentari:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Bon numeros, aixi no m'extranya que et surtin bones curses! Anims que ara ens queda "La traca final" Agost-Setembre, jo estare per la Cerdanya cap la 2ª 15ª d'Agost ja ens veurem!

Les Curses més rendibles