divendres, 17 de desembre del 2010

Com a Dragó

Això penso:
Aquestes dues frases que algun dia vaig escriure resumeixen bastant bé les meves idees:
"Si els objectius estan més enllà dels límits, el plaer d'arribar-hi és infinit, però el sol fet de buscar-los és suficient."

“La dificultat no està en la duresa de la prova sinó en la capacitat d’entrenament.”
Penso que encaixen bé en la filosofia dels Dragons.

Això sóc:
1. Com et dius? Pau Cortadas Guasch
2. Quina edat tens? 33
3. Tens Bloc? Sí,
http://www.ironpanic.com/
4. Ciutat de residència: Barcelona
5. Quan vas iniciar a fer esport? No me’n recordo, suposo que quan vaig sortir de dins de la meva mare ja tenia ganes de fer-ne.
6. Quina és la teva pràctica favorita: triatló, duatló, running, ciclisme o natació? Triatló, tant en competició perquè és més divertit, com entrenant ja que puc escollir el que més de gust em ve en cada moment.
7. En quina distància o modalitat et trobes més a gust? Sens dubte corrent, i com més llarga sigui la distància millor, que això d’anar ràpid no és cosa meva.
8. Explica’ns com entrenes: ets disciplinat, tens entrenador, segueixes algun pla d’entrenament? Porto anys entrenant, així que si no tinc cap objectiu nou, m’autodisciplino jo mateix. Però quan he de debutar en alguna distància o millorar marca em va molt bé seguir un pla d’entrenament.
9. Quants dies i hores entrenes de mitjana per setmana? Sempre descanso com a mínim un dia y entreno entre 7 i 15 hores segons l’època de la temporada.
10. Quants i quins objectius et proposes per aquesta temporada? Vols preparar un objectiu comú amb la resta del Club, quin? Quants? ni idea, quins? els què em deixi el Guillem. Tinc tres IM diferents al cap, a veure si arribo a algun d’ells i m’agradaria fer curses de muntanya. Objectiu comuns? Depèn de qui i quants siguem, però de moment Marató de Barcelona, Cursa Bombers, Tri Sprint de Barcelona al juliol, i perquè no buscar un objectiu més ambiciós i que suposi un viatget (jo m’ho vaig passar teta a l’olímpic de San Sebastià al juny)
11. Quins són els teus punts febles i virtuts pel què fa a l’esport? Punts febles jo? No els penso explicar, i punts forts... doncs que si vull aconseguir un objectiu tinc prou disciplina i constància per a preparar-lo.
12. Quina és la teva millor marca en la disciplina que practiques? No acostumo a parlar de millor marques en triatló, no les sé, el que sí és graciós és que vaig fer l’Ironman en 10hores i 48 minuts, i que vaig néixer un dia de gener a les 10hores i 48minuts.
13. Alguna competició que no et perdis mai? Perquè? M’agrada provar noves disciplines, noves proves i noves distàncies, de totes maneres penso que a la Marató de Barcelona s’hi ha de ser, ja sigui corrent o de públic.
14. Tens alguna mena de ritual en competició? Per llarga distància sóc molt metòdic des del diumenge anterior, tant en hores de son, alimentació, entrenaments, rutines... però em costa sacrificar-me abans.
15. Quina és l’errada més gran que has comès en una competició? En el meu segon Half vaig repetir el nombre de barretes respecte al primer, però la densitat de tres barretes Decathlon no seria la mateix que de tres MuleBar i quan vaig començar a córrer semblava que vingués del sopar de Nadal.
Si voleu conèixer a la resta, aquí teniu els què ja s'han presentat.
DRAGONS

Les Curses més rendibles