dimecres, 22 de desembre del 2010

ON running + DIR + Dragons, tornem als 10mil ràpids

Tal qual vaig decidir provar-ho, com abandonar el repte per ara recuperar-lo per una série de circumstàncies. Concretament tres
Provar les ON: Trienjoy m'ha deixat les ON per a provar-les, i quin millor alicient que fer-ho en cursa. De moment no vull llegir ni que m'expliquin res sobre elles, i descobrir sense prejudicis les seves qualitats i virtuds. Després d'haver fet algunes sortides ja tinc algunes conclusions: el primer és que no són pitjors que les altres, que ja és molt tenint en compte que el sistema és radicalment diferent. Em semblen millors en l'impuls que en la recepció, suposo que és el què busquen. Per altra banda la part de la wamba pròpiament dita és molt flexible i per tant s'ajusta bé al peu. Tot plegat fa que s'aconsegueixi el mateix que amb una altra banda però de manera més lleugera. Ja li he trobat un defecte, però, i és que són única i exclusivament per asfalt, no traccionen bé amb sorra, i veig el perill que una pedra entri en el sistema d'amortiguació. Seguiré provant-les a veure com evoluciona.

Entrenament del DIR: En dues sessions, la primera va ser l'entrenament conjunt que va organitzar el gimnàs a les Aigües ara fa dos diumenges. Després d'uns exercicis vam fer 40 minuts de carrera contínua i xerrant amb un del Prat em vaig anar animant per córrer els darrers km per sota de 4 i fent 41 minuts els 10. Però és que això no és res, dilluns anant a la cinta m'autoconvencia que he d'aprofitar el remanent de l'entrenament de la marató. Em cascava en la cinta 5 series d'un km a 3.50 més un altre "de descans" a 4! Tot i que he defallit una miqueta, he fet el meu récord en els 10km amb un temps de 39.18. què fort!
Entrenaments dels Dragons, cada vegada més canyero: també el fet d'entrenar amb els Dragons fa que ens anem picant, i l'altre dia al Cervantes vam haver de treure el fetge alguns per poder vacil·lar-nos en les curtes però empinades rampes del Parc.
Així doncs aniré, després de les pressions matrimonials, a la cursa dels Nassos i veuré fins on arribo.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones Pau,

seguiré llegint les teves opinions sobre les ON, jo també tinc l'impressió de que ha d'entrar alguna pedreta en el sistema que porta... no sé, no tinc l'oportunitat de provar-les a no ser que les compri, i estic entre aquestes o les Spira que també me n'han parlat molt bé.

Salut.
Marc.

Dioni Tulipán ha dit...

Collons Pau,

Series a 3'50" amb recuperació a 4'00" ?!? On s'ha vist això??

39'18 entrenant!!!. WWAAUUWW.
Ja m'agradaria fer aquest temps a la cursa dels Nassos.

Aquest aprofitament del remanent de l'entrenament de la marató, no s'acaba mai, o què?
Fas por, fas por de veritàt.

Pau ha dit...

Marc, ja faré una valoració final, jiji. I si no m'agraden ho diré, encara que me les hagin deixat provar "de gratis"...
Dennis, va ser un bon dia, després s'ha de confirmar a l'asfalt. Aprofito per contestar-te que aniré ràpid als Nassos, així que si vols provem d'anar junts, amb un sub40 ja estaré content i si m'apretes intentaré estar a l'alçada.

Les Curses més rendibles