dimecres, 1 de desembre del 2010

Preparant-me per córrer amb l'Àlex

No m'està sent fàcil això de preparar-me per fer canicross, estic tenint problemes logístics per entrenar amb l'Àlex, problemes en buscar el calendari addient (per la cursa de muntanya del dia 12 encara no m'han contestat si puc córrer amb el gos, i el calendari de curses de canicross és molt limitat i em costa organitzar-me).
Però el meu major problema és el material, ja que és car i no trobo res de segona mà. Si tingués a l'Àlex a Barcelona compraria el què fos, però estant a Tarragona no sé fins a quin punt podré dedicar-li les hores necessàries per a amortitzar el material. El preu mínim oficial ronda els 70 euros, però si vull una corda de 2 metros arriba als 80. Les dues principals webs són http://www.speedogs.com/ i http://www.windogmushing.com/. A la botiga presencial de BCN Cuatro Patas he trobat un conjunt per 75 euros (però també amb corda de 1.5m). Buscant i rebuscant he aconseguit un kit cutre, amb corda de 1.5m per menys de 50 euros. Jo crec que té tot el necessàri per a competir, és a http://www.nuestroperro.es/canicros-paseo-c-48_53.html, i els hi he enviat un mail amb aquests dubtes.


Finalment a Córsega tenen un kit sencer per poc més de 30 euros. Hi aniré i miraré si és vàlid (serà difícil valorar-ho ja que de fet no en tinc ni idea).
Segueixo investigant, però amb el temps just, si algú que en sàpiga del tema em vol donar consells, endavant.

1 comentari:

XTB-XAVI ha dit...

Pau, ets la repera....jajajaja!!

De veritat no es pot còrrer amb qualsevol corda?

Una abracada...apa ja estic rumbo a Barcelona...només 13 hores Hong Kong a Paris an then un passeig fins a BCN!

Xavi.

Les Curses més rendibles