dijous, 3 de febrer del 2011

Croozer KID 2 = Willy + running

La roda de davant no és la "oficial", ara he muntat una de la mida de les altres, +-

Avui, per tercera vegada he corregut amb el Guillem. Finalment i després d’un canvi de decisió d’última hora, optava per escollir el Croozer Kid2 en comptes de l’individual. Els meu germans me’l regalaven i no sé si en previsió de ficar els seus futurs fills, em recomanaven el doble. Així ho vaig fer i ara busco nens per posar al costat del Guillem. La veritat és que el cotxet és una passada, però al menys aquest doble és gegant fins i tot plegat, i amb això no hi vaig pensar. Quasi no cap al cotxe, no passa per les portes i avui he descobert que per les voreres també és complicat.


Però superat el problema de la mida va de conya. Debutàvem en una petita sortideta amb la Bea, la setmana passada ja ens cascàvem 14km a la carretera de les Aigües i a ritmes de 5min/km, avui n’he fet 7 més per Barcelona, principalment per la Diagonal.
Tenia dubtes respecte a Orihuela, no sabia si fer la Mitja tots tres junts o anar a la meva bola, però veient que puc anar ràpid, ho faré.

La Bea ja és una corredora professional i per tant no necessita ningú que li faci de llebre o li marqui el ritme, a més li deixaré a ella el Garmin. Jo, com menys estona corri menys forçaré l’esquena i el
Guillem també sortirà guanyant com menys trigui, a més li encanta anar ràpid.
Així que decidit, a tope s’ha dit!

6 comentaris:

Unknown ha dit...

El Croozer és una passada, jo tinc el kid1, el vaig comprar i triar jo :p

A mi m'entra al pis just, passa per l'assenssor i tot, he tingut sort.
Però realment és més gros en persona que no pas en foto.

Unknown ha dit...

Per cert amb la roda grossa fixe davant va molt millor per córrer.

Pau ha dit...

Marc, quin ascensor! deu ser més gran que la meva casa jiji.
En quant a la roda, ja l'he canviat, no sé perquè pensava que algú m'havia explicat que amb aquesta roda anava millor, però amb la gran té molta inèrcia. Sort a Granollers!

Dioni Tulipán ha dit...

Pau, veo que te lo estás tomando en serio. En la mitja de Sitges me ganó un chavál acabando en 1h28' con el peque.
Tu que eres hombre de retos...

Lo que nunca he entendido es como te lo haces en las salidas multitudinarias.

Este Guillem nacerá con un marcón por debajo del brazo!!

Anònim ha dit...

Hola, no se com contactar amb tu i ho faig per aquí. Estic mirant un croozer com el teu i veig que el vols vendre. El meu correu es: spederung@mail.com, si vols en parlem, soc de Barcelona cosa que facilitaria la gestió. Per cert,interessant blog.

Salutacions, Fede.

Anònim ha dit...

Hola, no se com contactar amb tu i ho faig per aquí. Estic mirant un croozer com el teu i veig que el vols vendre. El meu correu es: spederun@gmail.com, si vols en parlem, soc de Barcelona cosa que facilitaria la gestió. Per cert,interessant blog.

Salutacions, Fede.

Les Curses més rendibles