dimecres, 9 de febrer del 2011

Un any més repetiré com a llebre a la Marató de Barcelona

Ja tinc tot el material, les noves Precision 11 m'agraden menys a nivell estètic, però jo crec que ha millorat alguns detalls com la malla externa, es veuen de qualitat. El model groc m'hagués anat de conya amb l'equipació dels Dragons, però són blaves com la resta d'equipació.
Aquesta vegada aniré un quart d'hora més ràpid, en concret 3.45. Serà un ritme que tot i no sé el què prefereixo, rodo més cómode a 5 min/km, al menys és més natural que els 5.40 min/km de l'any passat.
El que sí tinc clar és que em ve molt de gust repetir i que m'ho passaré de conya. En aquest sentit agraeixo a l'organització que hagi tornat a confiar en mi.
Per a preparar-me, estic fent un pla de xoc, forçant la màquina ràpidament per a arribar sobrat. A nivell de velocitat he recuperat de seguida, ara falta acumular quilómetres, així que abans de la mitja d'Orihuela aniré a fer 8 o 10km per a acumular la trentena. En un futur post explicaré com de bé m'ha anat formar part dels Dragons per a recuperar la forma.

6 comentaris:

Joel ha dit...

Una experiència diferent i plena de responsabilitat també. Aquest diumenge valorarem a Gavà si anem amb tu o no... ja t'ho farem saber!

piernas ha dit...

Nos veremos por las calles de la ciudad condal. Me he hecho los cálculos y podría llegar a las 3h45, pero como soy un poco perro me conformo rebajar las 4h11 del año pasado a 3h50 o 3h55, jejejeje hay que ir dejando margen de mejora...

Joel ha dit...

31,1 km en 2:38:25. Això dóna un ritme de 5:06 el km. Crec que estem preparats per anar amb tu...

Pau ha dit...

Piernas, ahñi estanmos, aunque a estas alturas pera ti una maratón debe ser una mariconada no?
Joel, i tant, ja ho tens tot, acumulació de kms i ritme, perfecte. Per cert, i samarreta de Robert Mayoral, què més es pot demanar ;-)

Miquel ha dit...

Espero arribar a punt aquest any! Encara no tinc clar si ets la meva llebre o hauria de ser més conservador i seguir la de 4h. Ahir Gavà en 1:38:15, amb tots els parcials molt regulars.

Pau ha dit...

Miquel, jo la marca de mitja la veig coherent amb el globus de 3.45, penso que la decisió final ha de dependre de la tirada llarga.

Les Curses més rendibles