dimarts, 1 de febrer del 2011

Hiperactivitat dels Dragons

Com que la feina, l'entrenament, el Guillem i els Dragons no em donen marge per escriure aquí, penjo la darrera entrada dels Dragons, amb moltes notícies i novetats.
http://bcndragons.blogspot.com/2011/02/noticies-de-la-setmana.html


Coses per explicar, però, en tinc un munt, així que aviat tornaré, us he de parlar del periode d'inactivitat degut a la grip i les sensacions de la tornada (blancs i negres), del nou i flamant Croozer i, com no, de la futura mitja d'Orihuela.

Esperem també, que la Bea ens dediqui un dels seus escrit explicant les peripècies que ha de fer per treure temps sota les pedres i poder sortir a córrer de tant en tant.

4 comentaris:

Joel ha dit...

Benvingut de nou!
Oi que em vas dir que series llebre a BCN de 3:45?? Això encara és vigent? Si és així, som 3 que ens ho estem pensant però diga'm: a quin ritme en 30 km creus que hauríem de ser capaços de córrer per fer-ho sense patir en excès? Aquests dies estem fent les tirades més llargues i estem a l'expectativa dels cronos en mitges i de la prova del doble 6km que farem quan toqui... però tinc aquest dubte en 30 km...

Pau ha dit...

Hola Joel, faré de llebre segur i si no hi ha canvis d'última hora, serà la de 3.45, que és un ritme de 5.20. Jo crec que aquest hauria de ser el ritme en què hauríeu de poder fer les tirades llargues, si més no la de 30km, tot i que si les feu a 5.30 o fins i tot 5.35 però les sensacions són bones, també és bona senyal, i si les feu per sota vol dir que fareu les 3.45 sense patir en excés, com dius tu.
Ara, tu ja ets maratonià, així que ja saps que sempre costa superar el mur.
Tot això és una referència més o menys objectiva, però caldria saber altres factors, si no fas séries hauries d'intentar rodar més ràpid en les tirades llargues, si en fas pots anar més tranquil.
En fi, que no sé si t'he contestat, però al menys m'he enrotllat.
Estaria bé coincidir! Veient els teus temps crec que estàs més o menys en aquestes marques, sobretot perquè sembla que estàs entrenant bé. Però insisteixo, tocarà patir.

Joel ha dit...

Ok, Pau. Gràcies per respondre tant ràpid. El diumenge vaig fer 30.8km i em van sortir a 5:12, així que suposo que anem bé! Però també sé que els darrers sempre pateixo. Encara queda un mes i hem de veure com estan els meus companys.

Pau ha dit...

Doncs ja ho has dit tu, si ets capaç de fer 31km, 10" per sota del ritme marató, això ja ho tens fet! Ara queda mantenir els ritmes fins a la marató.

Les Curses més rendibles