divendres, 18 de maig del 2012

Alta mèdica

Segueixo amb les meves neures però he d'admetre que ja estic al menys al 90%, després de la darrera visita al Cardiòleg per presentar-li unes molt completes proves d'esforç tinc definitivament l'alta mèdica. Molts pensareu que després de 100km aquesta entrada no té sentit, però no té res a veure, em va semblar llegir de l'Arcadi Alivés que les màximes pulsacions que havia arribat el dia de la Trailwalker havien estat 140ppm. Jo no crec que arribés ni a això, o sigui que el meu cor amb prou feines va començar a treballar. Sigui com sigui ara ja tinc l'alta mèdica, ara sóc més propens a recaure i a més he de veure si hi ha quelcom més, però el millor és que el cor ja està a tope.
He de recuperar la forma, estic molt lluny d'els amics amb els que normalment feia esport, però no he de tenir pressa, sé que aquest any, si més no durant els pròxims mesos estaré per sota del meu nivell, però i què? Mira, tots aquells que sempre han volgut guanyar-me, ara ho podran fer ;-)  El calendari aquest any és molt simple: Sprint de Banyoles, Olímpic de Les Angles i Cavalls del Vent, sent conscient que només arribaré bé a aquesta darrera competició (sempre i quan el Víctor i el Guillem no em consumeixin totes les hores).
A tothom li agrada estar bé, però ja he après a gaudir del què hi ha, del què em toca.

2 comentaris:

Bea ha dit...

M'agrada aquesta actitud, sobretot venint d'un ardilla com tu!!! Per cert, de qui és la foto??? És boníssima!!! :-)

Ferran ha dit...

Ben tornat! I sí, la foto és molt xula!

Les Curses més rendibles