dijous, 24 de maig del 2012

Salomon XT wings 5

Sóc molt proSalomon, acostumen a cobrir totes les meves necessitats i amb una estètica impecable. Per exemple a mi m'agrada córrer les distàncies llargues amb malles perquè s'empapen molt menys de suor, però per contra estèticament no m'agraden, doncs Salomon treu unes malles amb un lleu short que sembla de seda, l'única funció del qual és (si no m'equivoco) estètica. Perfecte! Si no fos pel preu. http://www.salomon.com/sp/product/twin-skin-exo-s-lab-short-m.html
Però amb la darrera compra no he acabat gens content. En contra dels meus principis decideixo gastar-me una pasta en la motxilla, sé que n'hi ha que valen el doble, però per mi, que fins ara havia passat amb decathlon, gastar-me 75 euros en una motxilla ho trobo car. Però penso: aposta segura. En concret em compro la XT wings de 5 litres, ja en tinc una de 20 i per tant em decanto per la petita. Escullo bidons laterals ja que el camelback no m'agrada per córrer (massa pressió a l'esquena, s'escalfa, dificultat de recàrrega...).

http://www.salomon.com/sp/product/xt-wings-5.html
Sent motxilla petita i sense camelback vaig pensar que ni la notaria. Doncs res més lluny de la realitat: és una motxilla extremadament ample, que s'ajusta malament a l'esquena, la subjecció de la cintura és simple i a més difícil d'apretar. Li falta alguna butxaca exterior per portar el mapa, el DNI el mòbil o la targeta de control, sempre cal tenir coses a ma. Algunes d'aquestes coses ja les hauria d'haver vist, però vaig confiar en excés en la marca, i en tot cas el que menys m'agrada, i això no se sap fins que corres, és que es mou molt i molesta.
En definitiva que aquesta vegada no l'he encertat, no és ni de bon troç millor que les decathlon i estic molt insatisfet amb la meva compra. Una putada, perquè l'hauré d'amortitzar igualment.

2 comentaris:

Robert Alert ha dit...

Per uns 20 euros mes pots trobar la del Kilian Jornet de competició, amb aquesta pots correr 50horas que sembla que vagis sense res, Cuidat maquina

Pau ha dit...

Gràcies Robert!
Servirà per qui ho llegeixo, jo com he escrit ja he pringat i ara tocarà amortitzar-la!
Tot i que no sé a quina et refereixes, perquè si no m'equivoco la S-LAB val 150 leuros...

Les Curses més rendibles