dimarts, 15 de maig del 2012

La Junta

 
La feina ben feta no té fronteres. Quan una cosa m’agrada hi dedico el 100%, normalment m’excedeixo, i aleshores m’estresso. Ara fa dos anys tres amics començàvem els Dragons. La feinada va ser brutal, hi vaig dedicar hores i hores, estava a sobre de tot i tot estava sobre meu. Vaig arribar a desgastar amb raó la infinita paciència de la Bea. Veient que hi havia gent que ens oferia ajuda al Presi i a mi, vam optar per una decisió que aquest cap de setmana s’ha vist que ha estat clau, crear una Junta. Mica en mica vaig començar a opinar però no decidir sobre el disseny, ja que vaig trobar en el Nacho l’artista que necessitava. Mica en mica vaig començar a opinar però no decidir sobre els temes econòmics, el meu excel de merda s’ha convertit en un triangulat excel complet on no hi falten detalls i perfectament quadrat per l’Espriu. Mica en mica vaig començar a opinar però no decidir sobre l’entrenament i la comunicació, i és que el Mikel domina les xarxes molt més que jo i el que és més important, mai falla en els entrenaments, podia estar tranquil, ja no hi havia de ser sempre. Mica en mica vaig començar a opinar però no decidir en els patrocinadors i ONGs, una mica de rebot vam atorgar aquesta tasca a l’Albert (crec que és la primera vegada que no va dir que no hi estava d’acord), i ell ha revolucionat el tema, entre els seus contactes i els que teníem la resta hem trobat el recolzament de moltes empreses.
Més tard es van incorporar a la Junta el Carles i l’Anna, el primer va poder deslliurar de tasques al Presi perquè aquest es dediqués precisament a exercir com a tal i a controlar els nous socis, tots sabeu que no hi ha millor benvinguda que la que us fa el Xavi. I què direm de l’Anna?, doncs que mica en mica vaig començar a opinar però no decidir en com engrescar a les noies per a què es sentissin còmodes amb els Dragons (quin millor nexe d’unió entre sexes...).
Encara opino i encara decideixo, però com va dir un dia el Guille “Tinc la sensació Pau, que al club ja se li pot treure la respiració assistida”. Potser serà veritat... El Fòrum treu fum amb competicions, entrenaments, temes... en què jo no pinto res. Quedades de varis Dragons com les del Cap de Creus, on tot es va organitzar per iniciativa popular fa que el nadó surti ja de la incubadora.
Però no vull que llegiu aquestes línies com un agraïment a la Junta, que també, sinó com una manera de fer. No som un Club personalista, el Club és de tots, i si som 8 preparant un stage, l’stage surt de pel·lícula.
I si surt de conya, és perquè aquest grup de 8 ha aconseguit que el Club s’omplís de gent meravellosa, capaç de competir fins a la sacietat, de riure, de passar-s’ho bé, de compartir entrenaments abans de les 8 del matí i gintònics passades les 4 de la matinada.
 
Volia escriure sobre l’stage i m’he enrotllat massa, així que ho deixaré per una futura entrada, de moment us deixo la crònica de l’Anna i al del Carles, però ja que parlo del Club aprofito per animar a què compartiu competicions, entrenaments, Estrelles (DAMM), clínics o sopar amb nosaltres a tots aquells que ja sou Dragons però que per timidesa, por o temps, no veniu sovint. I encara més a aquells que no ho sigueu a què us incorporeu al nostre Club, vingueu sols o sigueu un grup d’amics, sereu benvinguts, fa un any la majoria no ens coneixíem i ara vivim un cap de setmana fantàstic com si fóssim amics de tota la vida.

10 comentaris:

Bea ha dit...

Ai si el Sandro sabés de vosaltes!!! El seu futur no seria tant incert!!! L'entrada m'ha emocionat i el Stage també. Està clar que els Dragons han sortit de la incubadora. Som més que un club!!!

Nacho ha dit...

Els grups humans necessiten un líder. Un gran líder està envoltat d'un gran equip, gràcies per confiar en nosaltres, per acceptar que de vegades les coses es poden fer d'una altre manera, gràcies per ser generós, per encomanar-nos la teva energia vital.
Admiro la teva dedicació i la presió a la que voluntariament et sotmets. Espero que aquest compromís tingui llarga vida.
Llarga vida als Dragons!!

Anònim ha dit...

Grans paraules Pau, plenes d'humilitat. Ara que Dragons ja tenim el rodatje fet, anem amb l'inercia possada ia aixo ens permet gaudir mes d'aquest grup tant increible.
La vostre dedicació desde l'inici ha estat funamental. Moltes gracies Junta!!

Xaxa.

Unknown ha dit...

Pau "me llena de orgullo y satisfaccion" poder formar part d'aquest fantastic Club que vau crear amb el Presi, pero per sobre de tot, de que votessiu SI (no tots jejeje), a la meva incorporacio a la Junta i poder aportar i sumar, perque tot creixi fort i robust, sense respiracio asistida, com tu dius.

I com diu el Nacho, tot grup huma necesita un lider, i tu ho ets i ens ho demostres en el dia a dia. Pero aqui estem per donar-t'he un cop de ma en el que sigui.

Ets molt gran "jefesito"

Unknown ha dit...

Grandes Pau!!! Dragones Grandes!! 4 meses llevo con todos vosotros y si ya tenia la sensación, ahora y después del stage solo puedo deciros que parece que llevamos toda la vida!! gracias por la acogida, gracias Dragons!"!

Pau ha dit...

Gràcies gent, em quedo amb el que he comentat, és un Club de tots!!

Anna ha dit...

uffffff....m'he emocionat i molt. Si despres de l'stage vaig tornar amb un somriure tonto, ara he pensat en unes paraules que em va dir una companya d'un altre equip: Anna...vosotros en los Dragons lo haceis todo con cariño!!!.Te rao, es treuen hores d'on calgui, amb ganes e ilusió per tirar endavant això, pero sense oblidar que AIXÒ no seria possible sense que TU estiguessis darrera (i sense la Bea). Ets el motor, Pau, juntament amb el Presi...i es un plaer per altres 7 tenir una persona al costat així.

Força Dragons!!!!

Mikel ha dit...

Merci Pau per confiar en nosaltres. Entre tots estem fen un club molt gran¡¡¡

I amb lo "ardilles" que som, segur que en breu aspirarem a la Presidència...jajajaj

Aqui el meu discurs...

http://www.youtube.com/watch?v=Tv5lkCbdC1Y

Pau ha dit...

Gràcies parella ;-)

XTB-XAVI ha dit...

Pau...tot veritat! Quines grans paraules...jo diria més som més que un Club...som una gran família,DRAGONS FAMILY! cada vegada més nombrosa!

Pau...tu ets el motor i cor del mateix desde el seu inici i juntament amb la Junta (quina gran decisió...ja t´ho vaig dir! jajaja)amb les trobades al Frankfurt es plantegen projectes que es fan realitat i brillen al cap d´uns mesos! Merci Junta sou grnas molt grans!!

Per cert, Mikel, quan vam crear el Club fa 1.5 any erem 3 i ni el Pau ni la Bea volien ésser el Presi...així que em va tocar...fins que algun altre volgui ser-ho i ho aprovi la Junta i els membres del Club!

Força Junta, Força i Llarga Vida a la Dragons Family!

Xavi.

Les Curses més rendibles