dimarts, 22 de maig del 2012

Tot el que es pot arreglar amb diners...

Ahir em robaven la cartera, em molesta el fet d'haver-ho notat però no haver processat la informació, vaig ser un il·lús. Fa uns dies li donava un bon cop a la llanta del cotxe perquè una persona em va tancar i vaig topar amb la borera. El fet de no admetre que em poden passar coses per estudidesa fa que li doni moltes voltes al tema, em menjo el coco. Però precisament explicant-li aquest segon cas a un amic, em deia "jo cada any vaig a un lloc a portar les llantes i me les deixen com a noves" i concloia "tot el que es pugui arreglar amb diners..." La meva primera reacció va ser "clar cabrón, tu que en tens", però realment el cert és que: tot el que es pot arreglar amb diners, amb més o menys dificultats ho podrem solucionar, i per tant n'hem de minimitzar el drama.
Però no sempre els diners poden amb tot, hi ha problemes, contratemps, juguesques que ens posa la vida i aleshores cal tenir fè, esperança i sempre pensar que ho podem superar, que serà difícil, però ser positius és important, no perdre mai l'esperança que les coses poden anar bé.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Y el mandamiento se hizo palabra!! estoy plenamente de acuerdo... un poco de positivismo en la vida!!!
Un abrazo!!

Dioni Tulipán ha dit...

Amén !

Les Curses més rendibles