diumenge, 24 de març del 2013

Canvi de look

No és que em desagradés l'actual portada, la veritat és que és una imatge espectacular de la prova estrella del 2012. Les meves cames passat el Serrat de les Esposes a Cavalls del Vent, després de portar ja unes 4 o 5 hores lluitant contre el fred, l'aigua i el fang. Aquestes bessoneres mai han tornat a ser blanques.

El cas és que les darreres portades del bloc de la Bastús m'han encantat, així que he decidit encarregar-li la meva. Li he passat unes quantes fotos i a partir d'aquí carta blanca. El resultat excel·lent, en comptes de fer quelcom semblant a les seves ha sabut adaptar-se al meu estil, als meus gustos, a les meves particularitats.


Pensava: què em posarà a mi? un cor, com té ella, unes wambes? Doncs res d'això, una imatge un pèl més sobria, amb el perfil de l'Ultra de la Cerdanya, l'objectiu 2013 perquè el vagi memoritzant mica en mica.
No faig diners amb el bloc, però igual que pago els 10 euros anuals pel domini, ara me n'he volgut gastar uns quants per la portada, són ben merescuts.


2 comentaris:

Anna ha dit...

cada repte que tinguis com aquest jo encantada de fer-te una portada...ja saps que jo soc molt fan de cors i pajaritos, floretes i fucsies, roses o magentes jajaja

Unknown ha dit...

Hola Pau

Gràcies per pensar en nosaltres per a la capçalera de la teva web. És un detall!

Ens veiem el mes de juny per aquí, esperem que t'agradi per on et fem passar!

Salut

Les Curses més rendibles