divendres, 15 de març del 2013

Viu la festa de la Marató de Barcelona

Gràcies a la Maria i a l'Héctor vaig poder participar en la campanya que ha fet l'Ajuntament per a aconseguir que la gent a surti a animar el 17 de Març als Maratonians de Barcelona. Després de la curiosa anècdota mediàtica del 2008 (http://www.ironpanic.com/2008/03/ja-sc-meditic.html), és la segona vegada que la meva imatge es barreja amb aquesta Marató de la qual n'estic tan orgullós, i tot i que ara se'm reconeix menys, admeto que em fa molta gràcia saber que estic repartit per tot Barcelona.
Aquí teniu l'enllaç amb la notícia, les cames de noia són de la Maria, que en la sessió de fotos va demostrar que era una autèntica professional ;-) http://reiniciaya.com/?p=1343
I una de les Fotos.
www.zerkowitz.com
En quant al meu estat, doncs no seria l'ideal, des de dimecres estic malalt i no he pogut córrer en tota la setmana. El descans pot ser bo, però no sé com m'afectarà aquesta minigrip que estic tenint. Les meves prediccions juntament amb les drogues mèdiques que estic prenent fan que sigui optimista de cara a la meva recuperació per diumenge. Veurem.

Les Curses més rendibles