dijous, 21 de març del 2013

Les xifres de la Marató de Barcelona

Les màquines m'han castigat pel meu paper a la Marató de Barcelona i no surto a les classificacions oficials. És per això que, a mode de resum i per tenir un record del què al cap i a la fi va ser una marató, vull penjar el track amb el recorregut, el temps i els parcials.
http://connect.garmin.com/activity/286981958
Aprofito també per opinar una mica sobre aquesta Marató. És cara, ho sabem, però ni més ni menys que les altres grans d'Europa, a partir d'aquí pocs defectes més li trobo. I no només estic parlant bé dels organitzadors, això que ho facin d'altres que jo sóc a dins i seria subjectiu. Parlo també dels corredors, no sé si és un tema del ritme però vaig veure molt pocs retalladors, molt civisme en cursa, pocs problemes per entrar al calaix, poques aglomeracions...
També del públic que només es pot qualificar de 10. Jo puc parlar dels meus Dragons i en especial de la Bea que es va multiplicar i encara estava descontenta per no haver-me vist i animat quan anava petat, però també del públic en general, no recordo moments de solitud, ni tan sols a Meridiana i en canvi sí d'altres amb molta i molta gent, sota la pluja, animant, cridant... De veritat, molt gran el canvi viscut en tan sols 4 o 5 anys.
I ara què? Doncs tinc ganes d'assimilar d'una vegada els entrenaments, sempre he dit, i de veritat crec, que no hi ha cap secret en això del running i que si un entrena, tard o d'hora arriben els resultats. Fer una marató en males condicions és un entrenament boníssim, així que ara tinc ganes de treure-ho tot, de no malgastar tota la feina feta. Segueixo gripós, però amb moltes ganes de canya, un parell de dies.
Aquí hi ha els parcials per km
Marató de Barcelona 2013

És curiós perquè no va ser ni muro ni res. A la primera marató vaig tenir mur, vaig anar perdent ritme sense saber perquè i de sobte tot ennubolat corrent per inercia mig marejat... En aquesta va ser com si fés una mitja marató a tope i a l'acabar em diguessin de córrer 12 kms més. Anava amb molt mala cara, però conscient (la qual cosa és una putada perquè patia per la Bea, pels kms que em quedaven, després perquè no venia cap dels meus colegues i pensava, "han petat tots", estava preocupat).

2 comentaris:

piernas ha dit...

El publico brutal!!!!!

Ana ha dit...

a por otra cosa mariposa!!

Castellon 2013? ( 8 de diciembre..) x eso de comparar maratones, pq sólo vale 25€, pq te vienen patinadoras detrás poniéndote reflex y pq quiero intentar un sub 3h 30´q me dais envidia :-)

Les Curses més rendibles