dilluns, 11 de març del 2013

Debutant en esquí de muntanya

Després d'haver comprat els esquís al Bernat, per fi he pogut debutar en esquí de muntanya. Admeto que sóc una mica cagat i per tant em costarà treure-li tot el suc a un esport tant guapo com aquest, però en tot cas estic segur que passaré bons moments i grans entrenaments.

A més divendres passat vaig passar per Evasion i el destí va fer que em comprés els pantalons del Kilian. Són realment difícils de trobar, així que el fet de veure que en teníen un, rebaixat i en la meva talla em va fer pensar que el destí deia que me'ls quedés. Com que no s'hi pot anar en contre, així ho vaig fer. Són molt guapos, però la primera impressió és que hi ha un parell de detalls que em fan dubtar de que valguin el que costen, que és molt, i que d'altres materials de Salomon ja són suficients. En tot cas els provaré a fons, tinc molts kms per endavant.
En quant a la Marató, confio molt en aquesta darrera setmana de descans, he fet prou bé els deures. El meu actual ritme de vida no em permet tirades entre 20 i 25km i crec que és la causa per la qual tot i haver fet séries més ràpides que mai, em costa rodar a 4.30 com a ritme creuer. El meu paper és una veritable incògnita per mi.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Y yo que creía que eras un experto esquiador!!! bueno, da lo mismo lo seras seguro..

Ya me contaras sobre los EXO-II, yo no tuve manera de conseguirlos "económicos"

Un abrazo crack!

Ana ha dit...

yo se los regalé a Sergi para navidad por menos de 100€ por "intenné"
No te preocupes, no tienes q ir a 4´30", con q vayas a 4´37" es suficiente :)
Venga crack, eres la mejor liebre que conozco y lo harás genial

Pau ha dit...

Joako, no había hecho nunca esquí de motaña y la verdad es que pensé que sería más fácil.
Ana, yo pagué más de 100, ups, aunque poquito más. Soy buena liebre de 3.45, de 3.15 ya lo veremos...

Les Curses més rendibles