divendres, 26 de setembre del 2008

Facebook


Com que aquests dies estic ociós, l'abductor em té parat, he reactivat el tema del facebook i em té molt biciat: mola trobar amics del cole, o d'aquells que vas conèixer de petitó i feia temps que no veies, o perquè no, el típic col·lega que tot i viure a la mateixa ciutat veus menys del què t'agradaria. Ara amb el facebook sé d'ells i ells saben de mi, és divertit, és una bona xarxa.
Hi ha gent que comenta que amb tot plegat estem perdent intimitat, però per una banda jo amb el blog ja l'havia perduda i per altra un explica el què vol, jo diria que més que perdre intimitat ampliem la nostra realitat, la nostre vida.
Alguns ja ho sabeu, altres no, però la meva vida laboral (i evidentment la personal) gira al voltant d'Internet i les noves tecnologies, de com aquestes han canviat l'economia i la societat. Alguns els preocupa aquest canvi, a mi em fascina, m'enganxa i m'ha permès com acabo de dir, ampliar la meva realitat, crec que sense les noves tecnologies em sentiria com en una gàbia.

Les Curses més rendibles