dijous, 4 de setembre del 2008

Inscrit a la cursa de la Mercè

Per seguir els meus entrenaments per la Behobia, per posar-me algun petit objectiu, per passar una bona estona, perquè és gratis, i perquè a la Bea li anirà molt bé fer un test dues setmanes abans de la triatló de Barcelona, ens hem inscrit ja a la cursa de la Mercè. És un recorregut molt pla, semblant al de la Jean Bouin i bastant bonic, passant per plaça Catalunya on sempre hi ha molta gent. Si cliqueu a la imatge aneu a la pàgina web.

5 comentaris:

Miquel ha dit...

Jeje! Per un dia que escric al teu blog, ho he fet on no tocava. Lo dicho:

Jo també m'hi he inscrit! Segur que quan arribi a meta, tu ja fa més de 20 minuts que ho has fet. A veure si mica en mica vaig recuperant la forma.

Allà ens veiem!

Bea ha dit...

Ja som uns quants, doncs, Miquel. Jo també, i el Xavi, i el Robert... A veure com va... Serà un bon training.

Pau ha dit...

Ei a veure si ens trobem una bona colla, ja sigui per córrer, competir o passar l'estona. Jo aniré a fer entre 44 i 46.

Anònim ha dit...

Ja estic apuntat. Intentaré acompanyar-te una estona, a veure si així puc rebaixar els meus 48'48''

Bea ha dit...

Jo intentaré veure els ricitos dels 2 en l'horitzó durant el primer km... Què trist, no podré fer ni això!!! BUUUAAAA

Les Curses més rendibles