dilluns, 22 de setembre del 2008

Mercè, una cursa més

No serà una cursa per la història, ja que no tenia cap ganes d’anar a buscar marca, a més els problemes als abductors em feien ser molt prudent. La meva idea era sortir tranquil, escalfar bé i a partir del 5 veure el què, i l’objectiu no arribar als 46 minuts. El fet d’anar amb el Xavi em venia de gust perquè sempre és més distret córrer acompanyat, i gràcies a ell no vaig haver d’esprintar. Vam sortir més ràpid del què tenia previst fent temps al voltant dels 4.20, ell em marcava el temps dels km (jo m’havia oblidat el Polar), i jo el ritme. Fins el 6 vam mantenir molt bé i a partir d’aleshores, ja amb la feina feta, em vaig dedicar a arribar tranquil·lament a la línia de meta i més quan, curiosament baixant per paral·lel, l’abductor em va recordar que no estava fi.

L’anècdota va ser que a la línia de meta vaig veure que no tenia ningú al voltant i vaig decidir no esprintar per a poder-me trobar fàcilment a les fotos que fan a l’arribada, però just abans d’entrar, tres o quatre tios que sí esprintaven se’m van menjar, quina ràbia, ja no sortiré...

Una vegada més el que més em va agradar va ser trobar-me a tanta gent: el Miquel, que comença a preparar-se per futurs reptes, el Sergi, que està a tot arreu, l’Oriol amb un temps excel·lent, el Borja, l’Òscar i com no els ja clàssics Robert, Bea i Xavi (i l’Àngel, que també surt a la foto).
El temps final, el de totes les curses que faig al 80%, 43.20 i el millor fent una cursa totalment regular (parcial 1: 21.42 i parcial 2: 21.39), el Xavi va baixar 2 minuts i mig la seva marca als bombers (ara a pels 45!!!) i la Bea tot i que vam fer 40km de bici el dia abans també va millorar la seva, trencant la barrera dels 55 minuts i quedant la 246 de 1258 corredores (què lluny queda l’hora i pico de la primera!).

Ara una setmana sencera de descans al 100% amb tractament a la zona afectada que la veritat és que tinc ressentida. Muscularment cap molèstia, a diferència de la Human Race, que em va tenir dos o tres dies caminant malament.

2 comentaris:

Edu ha dit...

Hola Pau,

Un debutant a la Mercè, el temps és lo menys important, ara que ja no estic allà on podia entrenar a les aigües amb tu i em pica això de les curses...al final vaig fer 58:29 que no està malament sortint un parell de vegades a entrenar i sent la primera cursa que faig en ma vida.

Ja tinc referència per rebaixar, que segur que fulminaré a la propera ja que vaig acabar amb sensació de no haver corregut i suposo que això no és bona senyal.

Et vaig estar buscant però vaig arribar just per la sortida i al final tampoc et vaig veure.

Ens veiem el 30 a la patxanga.

Salut!

Pau ha dit...

58.29 està molt bé per la primera cursa, jo he arribat a baixar més de 8 minuts de la primera dels Bombers que vaig fer així que ja saps.
Em va estranyar no veure't, vaig pensar que potser t'ho havies repensat, en tot cas que no sigui la darrera.
Ens veiem dimarts al futbol.

Les Curses més rendibles