dijous, 18 de setembre del 2008

No hauria de córrer la cursa de la Mercè

De totes maneres en principi ho faré. Des de fa ja més d'una setmana, i no sé ben bé de què, tinc molèsties als abductors (no als adductors que em vaig lesionar, sinó més a dalt, a la ingle). La veritat és que una vegada més no sé com m'ho he fet, jo crec que nedant (fent els diferents i complicats exercicis a la Sant Jordi), ja que de running no he fet cap esforç excessiu.
En tot cas he de descansar una mica o ho arrossegaré fins a la Behobia, però com que hi ha temps rodaré a la Mercè, el mateix dia decidiré a quin ritme. Després sí que descansaré del tot una setmaneta.
Per cert estic, o millor dit amb el Nico estem, acabant de tancar el calendari per l'any que ve, que tindrà segur, a més de l'Ironman a l'octubre:
- Un Half del circuit Ironman (Monaco 6 setembre o Alemanya 16 agost)
- El Half de Banyoles (juny)
- Una marató
- Una marxa cicloturista de 180km (el Nico repeteix a la Titan Desert)
- Una travessa de natació.
A més faré algunes triatlons del circuit català. En quant al running no faré quasi res de competició.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quines ganeeeeeeeesssss!
Nic

Pau ha dit...

No vegis, de totes maneres, està bé fer curses al 80% no desgasten i ajuden a millorar el running.

Les Curses més rendibles