dilluns, 25 d’abril del 2011

Del run al tri (Calendari)


Com si del meu debut es tractés he plantejat aquesta temporada de manera progressiva, des de fer un parell de triatlons esprints ara fins a acabar-la amb dos HALFs.
Concretament la temporada començarà aquest dissabte a el Prat amb el triatló per equips. Em fa força il•lusió tant perquè serà força divertit debutar amb els Dragons i a més fer-ho en equip com perquè em servirà per veure com estic. Un mes després les circumstàncies han fet que repetís en un sprint, el de Mataró, que vull fer bé, intentar millorar la natació per fer d’una vegada un paper digne, me la prendré seriosament. A partir d’aleshores, dues competicions més abans de l’estiu, l’olímpic de Donosti per segona vegada i, en principi, el HALF de Les Angles.
Amb el temps que em donarà l’estiu, i que ara no tinc, prepararé bé alguna prova de llarga pel setembre o l’octubre; a hores d’ara té molts números, Berga, fent prèviament Banyoles (no pot passar un any sencer sense fer-hi cap competició).

5 comentaris:

dani ha dit...

Et segueixo al blog perque el Nico que treballa amb mi em va dir que ereu companys de fatigues y lo teu si que es debosió espero que coincidim en algun tri y tinguem el plaer de coneixens maquina

XTB-XAVI ha dit...

...així, així m´agrada!! Veig que ja va sperfilant la temporada tri!!

Apa ens veiem aviat!

Xavi.

Pau ha dit...

Dani, ja me'n parla sovint el Nico, quan el veig, que es fa car de veure. En tot cas aquest cap de setmana venim a "casa teva" així que a veure si ens veiem. Ja vaig llegint la teva acumulació de kms en bici!
Xavi, mica en mica, em dóna la sensació que no faig gaire cosa i acabo tenint tots els caps de setmana ocupats!

dani ha dit...

Ostres Nico aquest cap de semana no estare pel tri del prat ya que m'en vaig a Murcia per compromisos familiars

dani ha dit...

Perdona Pau que me equivocat o sento

Les Curses més rendibles