dimarts, 12 d’abril del 2011

Resultats pendents

Això és més per tenir-ho jo, a vegades busco aquesta info i m'agrada tenir-la. Per la primera prova que tenia pendent, els resultats no sé si tenen gaire sentit, ja que més enllà de la regularitat de de clavar els 3.45 fent de llebre, la classificació no té gaire sentit. Sigui com sigui no deixa de ser la meva sisena marató. Pau Cortadas Guasch Posició: 5402 (15075 INSCRITS) Temps total: 3h44’36’’ Primer classificat: 2h07’31’’ La següent és la de la Bea, Mussols, que va fer un temps de 1h32’50’’ per fer els 11.8km nocturns de trail i amb uns kms extra gràcies a la pèrdua. http://cursadelsmussols.comyr.com/GEN005.htm Després tots dos vam anar a Montornès, la Bea va acabar fent els 6km amb 36, lesió inclosa, i jo la Mitja amb el Guillem. Pau Cortadas Guasch Posició: 856 (2466 acabats) Temps total: 1h34’21’’ Primer classificat: 1h07’32’’ Després va venir el Corte Inglés, on el Coke em va fer patir de valent per a fer un temps de 46.11 en els 11km. La Bea per la seva banda la va córrer amb el Guillem i tota la família Rocamora, intentant córrer quan podien però havent de caminar de tant en tant per la gentada que hi havia. I la darrera ha estat Bombers on he consolidat el sub40 Pau Cortadas Guasch (alies Xavi Garcia) Posició: 622 (17677 acabats) Temps total : 39’37’’ Primer classificat: 30’02’’

1 comentari:

Bea ha dit...

Calia posar els meus resultats???!!! Ai, què pena ma'grande!!!

Les Curses més rendibles