divendres, 1 d’abril del 2011

Mitja de Montornès


El meu debut en les curses rendibles ha tingut molts blancs i negres. Ja per començar la nostra actuació va ser correcte per part meva, bones sensacions i ritme prou ràpid, però trista per part de la Bea, que va acabar fent la cursa de 5.5km per culpa d’una lesió. Per altra banda, i això és el què ens ocupa, la caixa de regal de Henkel és poc menys que impressionant: la típica samarreta de regal queda diluïda entre sabons de tota mena, des de corporals fins als de roba, sumat a algun altre complement cortesia de Henkel. La inscripció ens va sortir gratis gràcies a les gestions del David i l’Alberto, així que més rendible impossible. La putada és que ja veurem com acaba el tema, perquè potser em cau una multa per rodar a la “espelusnant” velocitat de 80km/h a la ronda. Em vaig despistar en un tram de 60. En quant a la cursa en sí, doncs val força la pena, com he sentit a dir, molt semblant a Granollers, de seguida em va venir al cap, i també té un punt equivalent a la de Vilafranca, per si algú l’ha fet. Molt recomanable! I la pròxima... a pel pernil de la Garrotxa?

2 comentaris:

Albert ha dit...

Ep Pau!! El 8 de maig hi ha la Cursa de Muntanya de Rubí... també et pots emportar algun dels pernils que sortegem si tens una mica de sort.

Salut

Pau ha dit...

apuntat, sens dubte fa temps que hi he d'anar...

Les Curses més rendibles