dijous, 14 de juliol del 2011

“Come, reza, ama”? No, “Corre, pedalea , nada… y reza, por si acaso, reza”

Per Bea

Dic “reza por si acaso reza”, perquè estic cagada de cara a la TRI de la VILA de diumenge. Sento que es la meva vuelta al ruedo oficial, i em fa respecte. Ja sé que després d’una crònica del Pau de males sensacions després d’un HALF ALTRIMAN LES ANGLES les meves queixes o cuites son “mindunderies”, però no ho puc evitar: estic nerviosa de cara a una TRI SPRINT. Què hi farem!

Primer la natació. Haig de reconèixer que les tres sessions amb la Tere (TFSwim) m’han ajudat a tenir més bones sensacions. He llegit atentament el seu informe, he analitzat el meu vídeo i he intentat aplicar algunes de les tècniques que ella m’ha explicat. Ara, falten moltes hores d’entrenament per fer-les meves de forma natural, i els meus temps no han millorat gaire. Però vaig segura. Problema: és una triatló multitudinària i sé que m’angoixaré a la sortida. Espero regular ràpid respiració, i agafar el meu ritme de creuer o de faluca, del que sigui, però meu.
La bici. El meu fort. Les meves camotes jamoneres han de servir d’alguna cosa! Espero gaudir, no tenir cap sustillo dels pros que vagin en grups grans i que m’estiguin doblant. Tant de bo tingui unes sensacions tant bones com al Stage de l’Escala! Ahir vaig entrenar a les rectes de Sant Cugat i em vaig sentir molt bé. Avui, amb el Robert, he fet pujada per la Rabassada i fins a Molins, i m’he sentit bastant pesada de cames. Espero tenir un dia inspirat!

I per últim el running. Porto pocs quilòmetres després del parón del maluc, i les últimes sortides fent la distància no han estat brillants, per tant, espero no anar més enllà del 28min pels 5 km. Veurem!
Espero no decebre a la família Dragona i poder creuar la meta amb un resultat acceptable.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims Bea! jo arribo justet pel diumenge, ja que el meu tram fort el tinc una mica descuidat i la bici no la toco des de fa un mes i mitg (i a sobre avui ha plogut i m'he quedat a casa amb la bici al menjador...). Però segur que no ho fem del tot malament som DRAGONS! i si cal una empenta la donarem!

Ana ha dit...

Yo estaré por allí para animarte a ti y a un par de amigos. Ánimo qtú puedes con lo que te echen y más!

flashman ha dit...

Hola, he visto las clasificaciones, enhorabuena, que tiempazos, que quito el sombrero. Vaya paliza me darías!!!.

Pronto te veo hablando también de la zancada natural por debajo de 5 el km, jiji.

Saludos a los tres.

He visto que Pau también se salió, que grandes sóis, y eso que decía que no iba.

Bea ha dit...

Xavi, molt bé també la teva aportació Dragona a la Vila. Esos Dragons valen mucho!
Ana, no te ví. Qué penita! Fuiste o no al final?
Flashman, con tus comentarios siempre me sube la moral. Un besote para los 3.

Les Curses més rendibles