dimarts, 19 de juliol del 2011

Si la meva àvia tingués rodes seria una bicicleta



Si nedés bé d’una vegada seria un molt bon triatleta de curta distància, però clar si la meva àvia tingués rodes seria una bicicleta. I és que tot no es pot tenir. El cas és que tampoc sé com podia haver nedat millor, l’error va ser de partida, en una sortida massa estreta no vaig ser prou ambiciós com per col·locar-me davant i per tant incapaç de poder nedar amb certa comoditat fins a la primer bolla, i és que en els 200 metres inicials, tota la teoria se’n va a la merda, no em puc queixar de cops, no crec que revés més del què vaig donar, però ni podia aplicar els meus coneixements, ni canviar de ritme i el què és pitjor tampoc podia modificar la direcció. Era igual que jo veiés que la bolla estava més a l’esquerra, els 50 tios que m’envoltaven no em permetien corregir la direcció. I això no va millorar gaire després.
Sigui com sigui vaig sortir de l’aigua i cap a la bici i aquesta vegada “a pinyón” sense reserves i fins i tot sense pensar en grups. És més, quan es va estabilitzar un grup ja més nombrós vaig aprofitar l’arribada d’un tio gran i amb ganes de tirar per donar-li un copet al cul i fer-li una senyal de “palante, hombre palante” i escapar-nos tots dos més qui pogués enganxar-se, ho vam aconseguir uns 6 o 7 tios, ens vam desfer de la resta i vam poder fer la nostra tri de manera ordenada sense perill de massificació i això sí treballant tres o màxim quatre. A mi això més igual, el què em fastidiava és que quan acabava el relleu no em deixaven col·locar de nou tercer o quart per entrar de nou al cap de dues persones i em feien anar a la cua, la qual cosa provocava que, al no entrar ells (al final ja érem uns 8 o 9), hagués de remuntar posicions per tornar a tirar.
Fos com fos, molt bon segment, sempre entre 40 i 50km/h, i la roda punxada gairebé no em va afectar, es va desinflar molt poc jo crec que vaig acabar amb una pressió de 6 al pneumàtic de davant i per tant suficient.
Transició ràpida i a córrer on si bé em va sorprendre que algun em passés, vaig fer un bon parcial, amb unes sensacions magnífiques i sempre molts sencer.
Quin plaer competir així!
Veient els números en fred sembla curiós la comparació Les Angles-Vila entre el 2009 i el 2011. Al 2009 estava en forma, portava molts kms a les cames i això ho vaig notar al Half, sensacions molt bones i gaudint del què estava fent. La setmana següent, a la Vila també feia un bon paper a més de viure una tri divertida.
Aquest any, i després d’un Half lamentable, sobretot de sensacions també repetia la Vila una setmana després, però amb més dubtes, és clar i oh sorpresa, milloro i de molt el parcial ciclista i el de running, baixant en aquest darrer segment quasi 3 minuts.
Però no hi ha cap secret. Pensant en la curta distància aquest any ha estat més idoni, com he explicat mil vegades disposo de menys hores i per tant totes han de ser de qualitat, això fa que tingui més xispa, més velocitat, però menys resistència i per tant que sigui capaç de fer-ho molt millor en curta distància.

Però he d, he de ser més ambiciós, aquesta vegada tenia ganes de fer-ho bé, d’exprimir-me a l’aigua, però la vaig cagar des del principi, en fi, el millor de tot plegat és que sempre hi ha més oportunitats.
Les dades (de totes maneres una mica falses, de natació 600 o 650 metres, de bici uns 18km i de run jo crec que algun metre de menys hi havia)

PAU CORTADAS GUASCH (dorsal: 293)



Posición Tiempo Distancia Media
T. oficial:   103   01:00:18 25750 m    2m 20s/km
T. natación:   394   00:12:12        750 m   1m 37s/100 metros
T. ciclismo:   81   00:26:57 20000 m   44.53 km/h
T. atletismo:    71   00:18:13 5000 m   3m 38s/km
T1:
00:01:35

T2:
00:01:18




Posición
Categoría M-Senior M 78 Ver
Club DIR 1 Ver
Sexo Masculino 1



































Primer Classíficat:
 00:49:38 TOTAL acabats 1750

8 comentaris:

Bea ha dit...

Sort que la teva àvia no és una bici, que ens hauríem perdut a la Súperabuela!!!. Contenta d'haver fet una tri amb tu. Tiempazo el chaval!

flashman ha dit...

Tio, que me quito el sombrero, el pelo, y hasta el los huesos frontal y parietal. Vaya natación, vaya ritmo en bici y vaya carrera a pie. Me recuerdas a mis compañeros de carrera que decían, "Ay voy a suspender, casi no he estudiado" y luego sacaban un 10.

Lo dicho, que enhorabuena, de lo del pique que dije en un triatlón, mejor nos olvidamos, pago la comida directamente.

Abrazos y besos a los tres.

Ana ha dit...

"Pobrecito de mí, que mal que estoy!" (y acaba el running a 3´38") anda, anda...

LLORICA!!!! :)

Pau ha dit...

Joder que yo no soy de los que se queja normalmente, haré una recopilación de las entradas positivas, que hay la tira.
Sea como sea, estoy muy contento y orgulloso de mi actuación pero los tiempos engañan, no había 750 de natación, en bici eran 18 y el running me fué bien, pero juraría que no como para ir a 3.38

Ana ha dit...

Era broma lo de llorica. También me meto con Dennis por este tema :-)

¡Felicidades por las buenas sensaciones! ;)

Bea ha dit...

Si, si, ratifica Ana, sin miedo: LLORICA! Qué palabra tan mona. Siempre me ha gustado y la uso muy poco. Tengo que utilizarla más.

Dioni Tulipán ha dit...

Jolín Pau....

Yo preocupado por si estabas necesitado de vacaciones...y sales a romper nuevamente todos los cronos. Tiempos realmente impresionantes (incluso con algunos metros de menos).

Siempre te queda el Run-Bike-Run !!

A descansar campeón,
Dennis.

XTB-XAVI ha dit...

Brutal!! Quina màquina!! Ets un autèntic crack!!

Apa, sort que no m´agraden els sprints...si no amb tu seria per desmoratilzar a qualsevol!!

Forca Dragons!

Xavi G.

Les Curses més rendibles