dilluns, 20 de febrer del 2012

Aprimar-se, si és que el Cervantes és ideal


Ho reconec, no ho estic fent de manera gaire exigent, però m'he comprat un pot de KOT. Es traca d'uns batuts que acompanyats d'una certa dieta, ajuden a aprimar. La veritat és que estava una mica desesperat i cansat de veure un 8 en la balança i per tant he optat per això, ja us diré com funciona (tot i que com dic no sóc un bon exemple, el segueixo així, així), de moment em sembla que en una setmana he consolidat els 81kg i per tant camí de perdre'n un.
Tot això ús ho explico perquè en el web de RunnersWorld he trobat un artícle que m'ha cridat l'atenció. Deixa clar que la velocitat és la manera d'aprimar, i no la distància, cosa que vaig aprendre del Manuel. i un dels entrenaments és clavat al què fem al Cervantes.
Us enllaço aquí l'artícle de Runnersworld i l'entrada que vaig fer al seu dia. Crec que és un tema interessant.
Entrada bloc: http://www.ironpanic.com/2010/09/tirades-llargues-o-series.html
Artícle RW: http://www.runners.es/perder-peso-corriendo

Les Curses més rendibles