divendres, 24 de febrer del 2012

Hi haurà temps millors

Sí, ja sé, he de tenir paciència, recuperar-me i no sé quantes coses més. Però després de la rajada d’ahir no volia que el bloc quedés tan negatiu i per tant ara toca parlar de la temporada que estic segur que m’espera. I a mig termini són tres les paraules/frases que m’esperen.

100km

Duatló per equips

Stage Dragons a la Cerdanya

Deixeu-me que reservi el tema dels 100kms per la setmana que ve, tot just acaba de néixer el projecte i el vull explicar bé ja que necessitaré la vostra ajuda.

El Duatló per equips no té secret i és que crec que aquest any hi ha potencial als Dragons (tant que ja veurem si no em quedo fora de l’equip A), així que tinc ganes de preparar-lo. Crec que serà divertit i així ja tinc excusa per fotre-li canya a la natació i a la bici. Com que per la periostitis van millor aquestes dues disciplines que el córrer, doncs de seguida que el meu cor m’ho permeti, al lío!

I finalment l’stage, oficialment també acaba de néixer però ja fa dies o setmanes que l’estem treballant amb l’Óscar i el Mikel. Us puc assegurar que ens complementem molt bé i serà una estada espectacular.

Les Curses més rendibles