dimecres, 2 de setembre del 2009

El vent m'ha guanyat

Si en l'últim post tot era optimisme, la tornada de la Cerdanya no va ser tant positiva. Tornava dilluns repetint el trajecte Cerdanya-Manresa per la Seu ja que és la tornada més plana i per tant en la què podia rodar més km acoplat. És un trajecte amb desnivell negatiu i per tant on et dóna la sensació de rodar cap avall molta estona, però el vent no em "va donar tregua". Em va venir de cara durant les primeres tres hores i vaig aguantar estoicament mantenint bé el ritme, però quan a mitja pujada de Solsona vaig parar a fer un riu ja vaig notar una mica de mareig. Tot plegat es va convertir en uns darrers 50 km molt forçat, amb negativisme, saturació muscular i mental i molèsties als peus. En fi, un mal dia, ja n'hi haurà de bons...

Al final, i malgrat tot, vaig fer 10 minuts menys que la darrera vegada. Adjunto foto de la bici al tren de Manresa - Barcelona.

2 comentaris:

David ha dit...

Si el tema és el cap pensa que tots estem amb tu donant-te forces!

Pel que fa a les cames ja veiem que van bé...has millorat els temps!

Pau ha dit...

Gràcies futur maratonià, no només sé que m'envieu forces sinó que ho valoro molt.

Les Curses més rendibles