dilluns, 28 de setembre del 2009

Estic content

Estic content principalment perquè tinc moltes ganes de fer l'Ironman. Tinc neguit, sí, però no massa; no acabo de superar el costipat, però tampoc és molt greu; la butllofa que em vaig fer a Banyoles m'ha tornat a sortir, però ja desapareixerà; les darreres vegades que he nedat hi havia meduses, però no m'han picat...
Podria enumerar altres coses negatives, però com dic, estic content. Tot i que com sempre quan arribes a 15 hi ha qui arriba a 20, estic convençut que he entrenat bé, i això no sé si m'ha de permetre acabar l'Ironman, però sí no estar nerviós i d'això m'he d'autoconvèncer. De moment funciona.
I després de totes aquestes hores d'entrenament, ara a descansar (fins i tot més del què em proposa Don Fink, que encara m'enxufava 5 hores més d'entrenament)


7 comentaris:

David ha dit...

Pau! Ja saps que la feina està feta...ara toca disfrutar de l'Ironman!
Ànims i molta sort!

Sergio García ha dit...

Molta sort! tot está fet!

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Ja ho pots estar! Per cert dijous ho tinc fotut per recollir dorsals surto de la feina a les 6. Intentare anar divendres a primera hora de la tarda!

Jaume ha dit...

Pau... molta sort!
en algun moment pujarem a Calella per veure l'ambientillo
A disfrutar i a patir!

Pau ha dit...

Moltes gràcies a tots, és veritat, la feina ja està feta, i com diu el Nacho al blog, ara ja som finishers, hem fet el més difícil...

Anònim ha dit...

Ei molta sort, segur que et va bé, que t'ho has currat de valent!
Ja sé que no et servirà de res, però els nervis no tenen sentit, total un cop donguin la sortida tindràs per davant hores i hores...si fos una cursa de 100m...tindràs temps de fer-ho bé, cometre errors, emmendar-los...
Molta sort pel dia d!!
I per celebrar-ho pega't un festival al restaurant del Juan, ara toca marisc!
Pau (el vago)

Pau ha dit...

Gràcies Pau, tens tota la raó. En quant al Mariscco el Joan ja m'ha promès un "arr`s de llamàntol" si acabo, així que una raó més.
Per cert, aquest any sí que has de fer la marató de BCN, et garantitzo que no entrenaràs sol.

Les Curses més rendibles