dilluns, 14 de setembre del 2009

Més de 15 hores a la setmana entrenant...

Per fi s'han acabat aquestes xifres, quatre o cinc setmanes en què la sensació ha estat d'aprofitar cada minut lliure que tenia per a anar en bici, córrer o nedar, i que ha culminat aquest cap de setmana. Tirada de 140km el divendres, transició cutre bici-córrer el dissabte i 30km ahir diumenge.
Llegint altres blocs em deprimerixo una mica, veig grans marques quan les meves no deixen de ser mediocres, de fet els meus ritmes actuals em fan ser encara més conservador del què havia calculat, especialment en bici on no crec que superi de gaire els 30km/h de mitja. Sigui com sigui he seguit prou bé els entrenaments i això em fa ser molt optimista de cara a ser finisher, espero no ser gaire ambiciós i poder gaudir dels 10 darrers km de marató, si és que això és possible.

3 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Quina sort a mi en queden encara dues setmanes i mitja encara de volum! Triatlo de Tossa pel mig!

Jo tambe estic una mica deprimit pels ritmes de bici... esperava mes despres del tute que me pegat

Objectiu finishers!!!!

Bea ha dit...

Ànims nois!!! Que sou uns cracks!!! Aneu molt ben preparats, tenint en compte que és l'estrena!!!

Pau ha dit...

Menos lobos caperucita! que les teves marques són unes de les que em deprimeixen.

En tot cas la Bea té raó, hem preparat molt bé el debut.

Ens veiem a Tossa, jo com a espectador.

Les Curses més rendibles