dimarts, 18 de novembre del 2008

Adductor i gran vídeo

Segueixo en standby, ahir vaig anar al traumatòleg i a part d'una radiografia per decartar qualsevol problema als ossos i la ecografia que tinc pendent, em va encarregar unes sessions de rehabilitació. A veure quan puc començar. En tot cas crec que no serà fins el 2009 que estaré del tot recuperat, fins aleshores sessions molt lights tot just per treure'm el mono. A partir de la setmana que ve provaré amb la natació ja que tinc molt a millorar.

A nivell de motivació adjunto un vídeo d'un sprint espectacular de Bevan Docherty a la copa del món de triatló. Com diu el video, la diferència entre l'ordinari i l'extraordinàri és aquest petit extra. Els que ja portem un temps en competició sabem que en algun moment o altre ho hem viscut, o al menys ho hem intentat, i els que encara no, tard o d'hora arribarà.


Pau

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims als dos!
Escolta Pau no et preocupis que quan et recuperis de la lesió ja et posarem a to amb la bici el sergi i jo, que ja durem unes setmanes d'avantatge!!
Pau II (també del carrer verdi)

Pau ha dit...

Gràcies Pau de Verdi, així m'agrada, gent que ens fotin canya, de moment, tot i que no vaig forçar gens, crec que no em va anar gaire bé la sortideta en bici, així que continua el descans.

Les Curses més rendibles