dilluns, 17 de novembre del 2008

Presentació

Bé doncs, fetes les presentacions per part de'n Pau, ja puc començar la meva petita intervenció en el blog. I dic petita per no dir diminuta, ja que, aquells que heu seguit el blog, ja us haureu adonat que les dots comunicatives de'n Pau són molt més grans que les de molta gent (de les meves segur!).

Us aviso que no crec que jo aconsegueixi transmetre com esdevé una cursa, un entrenament, una lesió, o una crisi econòmica de la manera que ho fa en Pau. Per exemple, quan es tracta d'una crònica d'una cursa, acompanyada per les imatges més encertades, em fa la sensació que sento la gent cridant i animant-lo i me l'imagino donant-ho tot per treure el màxim d'aquella cursa. Malgrat tot, estic convençut que no li costa gens ni mica detallar-nos el que va veure; ho dic perquè me'l conec, i sé que tot allò que escriu ho ha viscut de veritat i ho ha sentit tal i com ens ho fa arribar.

Clar, potser és que com que jo també visc de prop algunes d'aquestes curses les puc percebre d'una altra manera, però si més no estic convençut, i això sempre ho he pensat, que ell hi posa molt més cor que jo a tot allò que fa. I es que una cosa no me la negareu, però quan el Pau vol quelcom, no hi ha qui el tregui del camí. Sent amb totes les seves forces que allò és el que ha de fer en aquell moment, i no pas cap altra cosa... ah, i us aviso que normalment l'encerta!

En fi, espero estar a l'alçada de l'anfitrió del blog, i espero també que algú trobi interessant alguna de les línies que escric.

M'acomiado doncs. El proper post comentaré el calendari previst per aquesta temporada que, pel que fa a mi, va començar ara fa 15 dies.

Nic

Foto de tancament: En Pau i jo recuperem forces menjant pop durant el Camí de Sant Jaume l'estiu del 2006.

5 comentaris:

Pau ha dit...

"Menos lobos caperucita" jiji.
Benvingut, el blog és teu i segur que les aportacions seran molt valuoses.

Pau ha dit...

Per cert, primera "mala notícia" que ens farà retocar el calendari: la B de Banyoles ha tornat al setembre, així que ja no tenim Half abans d'estiu, ja m'estudiaré el calendari. Demà penjo proposta.

Nic ha dit...

Han tornat a posar la de Banyoles al setembre??? quina putadeta!!
Bé, ja ens organitzarem... Podriem fer la del Juliol a l'extranger...

Bea ha dit...

Us faig una proposta: estaria bé que a primer cop de vista és veiés si la intervenció del Blog és del Pau o del Nic, sense arribar a veure la firma. Dos colors diferents? Dos tipografies diferents? Un logo al principi de cadascuna diferent? No sé, és una idea...

Pau ha dit...

bea, els teus desitjos són ordres per mi, de moment jo m'he posat granate i el Nico blau fosc (si vols canviar agafa el què vulguis, potser negre mateix).

Les Curses més rendibles