dimarts, 25 de novembre del 2008

Nou pulsómetre?

Actualment vaig amb el Polar RS100, m'ha donat un rendiment prou bo i la veritat és que té les funcions mínimes necessàries, al menys pel running. Però ara vull anar una mica més enllà, m'agrada tenir informació del què faig i per tant vull comprar un pulsòmetre de qualitat, com a mínim el RS200SD o es Sunto t3 running Pack, però de moment aspiro a més, aquesta és la presselecció que he fet, on si no hi hagués un tema econòmic tiraria pel Suunto T6 (vermell).

Suunto t6c Triathlon PackPVP: 599,95€
Sens dubte és la millor opció, ja que està preparat exclusivament per Triatló, porta els sensors específics de cada esport de manera que ho deixes tot instal·lat a les wambes i a la bici i el rellotge ho detecta automàticament (això és una cosa que m’agradaria provar-ho personalment, o parlar amb algú que el tingui). Problemes: el més important és el preu, és dels més cars, un secundari és que el Pack el fan amb el T6 negre, quan el vermell és molt més guapo. Ja he dit que m’agrada més els sensors que el GPS, però per entrenar, el GPS mola més.

RS800CX MULTI
PVP: 489,95€
Aquest és el tope de gama de Polar, funciona amb GPS i per tant és de gran precisió. De totes maneres el GPS té el problema de sempre, en una triatló curta perds temps posant-lo, en una llarga tipus Ironman no sé si pot arribar a agobiar en excés el trasto enganxat al braç (és força gran), a més no acabo de veure bé l’autonomia, L’alternativa a això és comprar-me el pack running + sensor de Bici, però crec que pot sortir força car. Potser estèticament m’agrada més el Suunto.
http://www.polariberica.es/es/productos/running_multisport/RS800CX_MULTI

Suunto t3c Multisport Pack
PVP: 279,99€
A nivell estètic és el més maco, el podria portar perfectament de diari i això no deixa de ser una avantatge. Tècnicament funciona amb GPS i per tant els mateixos comentaris que pel Polar. Un altre dubte és si es poden transmetre les dades a l’ordinador, crec que no, algú el té.
http://www.suunto.com/suunto/Worlds/main/world_article_product_no_ATL.jsp?CONTENT%3C%3Ecnt_id=10134198673968350&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302755535&bmUID=1227617839338
També existeix el PACk amb el T4 que és una mica més guapo i amb alguna funció de més.
http://www.suunto.com/suunto/Worlds/main/world_article_product.jsp?CONTENT%3C%3Ecnt_id=10134198674739571&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302759989&bmUID=1227618033664

Suunto Gold Medal Pack
PVP: ? Preu del T3 pack running (279€)+bike pod (50€)=329,99€
En aquest cas monten un pack amb els sensors semblants als del T6 triathlon al T4, no estan tots però si els de running i bici. El meu dubte seguéis sent el mateix, la capacitat de passar les dades a l’ordinador. També podria muntar-me el mateix amb el T3.
http://www.suunto.com/suunto/Worlds/main/world_article_product.jsp?CONTENT%3C%3Ecnt_id=10134198674739573&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302759990&bmUID=1227618048976

Garmin Forerunner 405
PVP: 299,99€
Nio conec molt bé aquest Garmin, però si és com el 205 i el 305 però amb el GPS a part ha d’estar també prou bé. De fet l’ideal seria el 305, però penso que el toxarro aquest per nedar ha d’anar fatal A més aquests sí que sé que tenen una autonomia de només 10 hores. A estudiar.
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=142&pID=11039


Pau

4 comentaris:

josep-maria ha dit...

Estic d’acord que el 305 és molt gros.... sobretot per nadar (jo no el porto a l’aigua) , però pel que fa a la bicicleta té un bon adaptador.....
Ara bé, el 305 té una funció que el 405 no disposa.... es tracte del que s’anomena “multideporte” que et permet valorar els temps de les transicions i passar d'un esport a l'altra automàticament....

A més ara el preu crec que és força atractiu http://www.basyccompany.com/ uns 185 €

Pau ha dit...

Gràcies JM, ja sé que ets un fan del Forrunner, de fet et veig a totes les fotos amb el rellotge vermell al canell, i m'ho estudiaré, en especial si el trobo per 200 euros. Quan passes la informació a l'ordinador, pots passar el perfil d'altimetria també? Aquesta web que coneixes és de confiança o simplement ho has buscat per saber-ne el preu?
Aviat posaré una segona entrada referent a pulsómetres.

Pau ha dit...

Gràcies JM, ja sé que ets un fan del Forrunner, de fet et veig a totes les fotos amb el rellotge vermell al canell, i m'ho estudiaré, en especial si el trobo per 200 euros. Quan passes la informació a l'ordinador, pots passar el perfil d'altimetria també? Aquesta web que coneixes és de confiança o simplement ho has buscat per saber-ne el preu?
Aviat posaré una segona entrada referent a pulsómetres.

josep-maria ha dit...

Amb detall no ho sé, (ara no estic a casa i no puc comprovar-ho).
El que si tinc de manera immediata és el desnivell positiu i negatiu.
La web la conec a per mitja d’un company...... jo no hi he fet tractes directament. Ell n’està content.

Per cert, a l’Abril d’aquest any, quan faltava poc per fer els 2 anys del meu forerunner 305, vaig observar que la bateria no durava més de 6 hores i que amb aquesta autonomia no podia pas anar l’ironcat. Vaig decidir anar al servei tècnic de Badalona, explicar-los el problema.... i me’n va fer arribar un de nou!!!! Així que del servei no tinc res a dir!!!! i per cert ... tinc la bicicleta i el running de l’ironcat tot emmagatzemat.

Vinga i... com va la recuperació!!!

Les Curses més rendibles