dilluns, 3 de novembre del 2008

Cursa de l’amistat

Mentre jo segueixo rascant-me la panxa a casa, redacto les curses de la Bea. Aquest dissabte (suposo que coincidint sempre amb l’1 de novembre), va córrer juntament amb l’Àngel i el Robert, la cursa de l’amistat. Pel què va explicar i descriure, és una cursa dura però molt bonica. 16,5km que surten de Montjuïc i des de la plaça de Sants comença una pujada que no acabarà fins al Tibidabo, passant per Entença, Sant Joan Bosco, major de Sarrià i la carretera de Vallvidrera, aparentment molt dura. Tot i així ella va portar un ritme molt bo (al voltant de 6min el km) i constant, sense caminar i parant només a falta de pocs km per estirar una mica el genoll que començava a carregar-se-li. Molt bon temps final de 1.42 i que em va pillar pels pèls (havia previst una mica més) per fer-li la foto in extremis.
En definitiva una cursa per tenir en compte, gratuïta però molt ben organitzada per un grup de voluntaris (així si, una mica matinera ja que a les 7 s’ha d’estar a plaça Espanya). A més ha servit d’entrenament per la Behobia que segur que tot i ser una mica més llarga, no serà segur tant dura, a veure si tindré problemes per seguir-la.
PD: El millor va ser que a les 6 de la matinada m’aixeca i em diu que està diluviant, que no sap què fer, realment calia? És a dir, podia jo tenir la solució al problema?
www.cursadelamistat.com

4 comentaris:

Bea ha dit...

Pau, saps quin és el problema? Què sempre m'ho soluciones tot. Ser perfecte té desavantatges... Què hi farem! La cursa molt xula, dura però molt xula.

Nic ha dit...

Ole Bea!! moltes felicitats! Quina fita!!!! Jo vaig passar ahir en bici per l'arribada i vaig veure les restes del muntatge que havien fet... i l'enfangada!!!

Estàs feta una crack!
Nic

Nic ha dit...

Per cert, ahir vaig començar oficialment la temporada!!!!!

Pau ha dit...

Bea no siguis pilota, jo et vaig dir que si plovia molt no hi anéssis, i tu no em vas fer cas.
Nico, quina temporada més llarga ens espera. Jo l'acabo amb la Behobia, i a partir del 17 començo. Com ha anat el teu inici.

Les Curses més rendibles