divendres, 31 d’octubre del 2008

Canvis en el blog

Coincidint amb l'entrada d'any i pensant en el 2009 que tindrà un objectiu clar, hi haurà canvis importants en el blog a partir de desembre. De moment no desvetllaré res per crear una mica d'emoció (tot i que tampoc n'hi ha per tant jiji).
Aprofito aquesta entrada per dir que evidentment no hi haurà resum d'octubre perquè es pot resumir amb un "no he fet res", quina merda, amb la bona temprada que portava. Tinc una adrenalina acumulada, ara corro per arribar al bus encara que tinc temps de sobres, o creuo els carrers corrent no sigui que vingui un cotxe a 270km/h que no hagi vist. En fi, que tinc molt mono.
I la que no para és la Bea, ahir quan jo li anava a dir que potser valia la pena que descansés una mica després de la Behobia em va comentar que després tenia previst la Jean Bouin, la Sant Silvestre, la Mitja de Granollers, la Mitja d'Orihuela i fins i tot la Mitja de Nova York (flipa!). Per cert, als corredors més ocasionals, la Jean Bouin no està malament, podríeu acompanyar a la Bea, crec que és el 30 de novembre, per tant teniu un mes per preparar-la.

Les Curses més rendibles