dilluns, 20 d’octubre del 2008

Estàs Gordo!

Això és el què em va dir la Bea aquest dissabte mentre sortia de la dutxa, sense pensar en que aquest tipus de frases poden provocar una depressió brutal en la persona que les rep, és més estic considerant seriosament fer-me anorèxic, o ben pensat bulímic i així segueixo menjant com un porc.
Bé, deixant a banda aquests comentaris políticament incorrectes, és cert que ja he consolidat un pes al voltant dels 80kg, partint dels 75 de quan estic en forma. Comença a ser preocupant tenint en compte que en tres setmanes tinc una cursa de 20km, i que porto un mes parat i no veig clar quan podré tornar-hi. Així doncs, comença de nou el control alimentari a veure si així en perdo un parell o tres i puc córrer sense aquesta motxilla extra.
Per rememorar temps millors, el "flacutxo" fent el gilipolles a sobre el Land Rover sóc jo, ara no m'hi deixarien pujar.

1 comentari:

Bea ha dit...

Por alusiones, que es diu, jo no vaig dir "estàs gordo" si no "vaja panxeta", que és molt diferent... A més a mi no m'agraden gaire els Fido Didos... Només era un aviso a navegantes... Jo, alguna vegada he sentit alguna cosa similar sobre la meva persona, que m'ha fet reaccionar... Va, fem les paus?

Les Curses més rendibles