dimecres, 1 d’octubre del 2008

No recupero

Una vegada més m'he lesionat i no sé quan, ja vaig comentar que tenia molèsties als abductors i per tant passada la Mercè vaig parar per descansar entre una setmana i deu dies i començar a entrenar per la Behobia a falta de 5 setmanes. Ahir ho vaig provar però res, al migdia vaig sortir a córrer i les molèsties no havien minvat gens, i per la tarda el partit de futbol va ser definitiu, no només no m'ha servit de res el descans sinó que encara estic més tocat, ara em fa mal de veritat. Com que ja estic inscrit aniré a córrer, de totes maneres l'entrenament serà de només tres setmanes, i sense séries.

2 comentaris:

ivan ha dit...

quina putada! molts ànims

Pau ha dit...

Gràcies, és el què hi ha, em dec fer gran. I el més fotut és que mai ser el dia que em lesiono...

Les Curses més rendibles