dijous, 30 d’octubre del 2008

Adductor, adductor, quan milloraràs?

Començo a veure la llum que hi ha al final del túnel i en tot cas ja tinc informacions esperançadores. Després d’una visita al metge es descarta relació amb la primera lesió a l’adductor i altres problemes no musculars (el fet que tot i el repòs cada dia estigués pitjor em començava a paranoiar), a més m’encarrega una ecografia per veure com està el múscul (ja veurem quan). Dimarts, sessió de fisioteràpia on em fan un massatge al llarg de l’adductor i específicament aplicant molta força a la zona de la inserció de l’adductor, la que tinc lesionada. Em va fer un mal de collons, però em va dir que era normal, que si m’ho fes a l’altre també patiria, en tot cas em prohibeix córrer el mateix dia ja que ha forçat molt, però en canvi em diu de començar a córrer la setmana que bé i estirant sempre després de l’exercici, mai abans. El millor és que descarta qualsevol trencament, que el múscul no té cap símptoma de mala cicatrització, ni es nota res greu i la veritat és que amb la valentia que el va maxacar vol dir que ja està preparat per córrer. Ara encara em fa mal si pressiono la zona (fins i tot més que abans), però realment porto tres o quatre dies que camino tranquil·lament.
De fet està clar que provaré de córrer la Behobia, primer perquè em putejaria molt no fer-ho després de la pasta que he pagat (crec que això ja ho he escrit altres vegades), però en tot cas perquè després de 5 o 6 setmanes de repòs passiu, si no he millorat del tot està clar que he de començar a canviar i provar una recuperació activa.
Vull donar les gràcies al Xavi (que en el seu dia em va recomanar lo del Tools) i a la Cristina, al Pau i a la Lola per passar-me informació de fisioterapeutes, faré un estudi per veure què faig durant l’entrenament pel Challenge.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims Pau amb l'abductor! Està clar que tot esportista i sobretot passats els daurats anys 20 han de passar pel fisio a recuperar els muscles. Crec que serà una despesa regular que hauràs d'afegir...
En tot cas segur que amb un bon planning i amb la constància que et caracteritza acabarà corrent l'Ironman.
Pensa que altres no ens lesionem mai però perque no fem res...

Bea ha dit...

Ànim Pauet!!! Ja saps el molt que enyoro al meu PT!!! Pensa que estàs recuperant al màxim per ser un IRON!!!

Les Curses més rendibles