dimecres, 13 de febrer del 2008

Ironman Maresme

Sembla que de cara a la tardor del 2009 hi pot haver un Ironman al Maresme, fins i tot he sentit que abans, a la primavera es farà un Half Ironman, es nota que mica en mica el triatló està calant a Catalunya, i el que és més important, de manera més o meny popular.

Quan he hagut de buscar triatlons per Espanya, no n'hi ha de populars, tots són puntuables, i si et doblen t'eliminen i coses d'aquestes, no fomenten l'esport popular.

És possible que Donosti també entri en el circuit oficial d'Ironman, però com la part de natació no la facin a la Contxa, serà una putada, amb les onades i ressaca que hi ha allí (eh Joan!!!).

El cas és que ja sabeu, a entrenar!

2 comentaris:

Miquel ha dit...

Jo he participat en força triaqtlons de fora de Catalunya i pots estar tranquil que no et descalifiquen si et doblen, ni són puntuables pes res. T'animo a que facis l'olómpic de Donosti o el de Pamplona.
Apa, salut i força!

Pau ha dit...

Gràcies Miquel, jo m'ho miraré. El problema de les proves que em comentes és que són després de Banyoles (finals de juny) i per tant no em serveixen d'entrenament.
Ja m'ho miraré amb calma, però.

Les Curses més rendibles