dijous, 14 de febrer del 2008

Preparades per Cunit

Ara que la Bea (més de 18km ahir) i la Raquel (quasi 16km el dimarts, i una mitjana de 35km setmanals en tres dies) ja estan preparades per fer la mitja d’aquí a un mes, ja podem pensar en apuntar-nos i a estrenar la distància. Moltes felicitats perquè esteu portant un entrenament molt bo i seriós, és un gran repte que a hores d’ara ja teniu superat, potser faltaria treballar alguna sèrie per millorar el ritme.

A la web ja hi ha bastanta informació, tot i que hi ha lapsus tipus com es pot fer la inscripció per internet, suposo que ho aniran corregint. Road to Cunit...

http://www.mitjacunit.cat/

I després a pels bombers, aquest any serem la tira, suposo que aviat començaran els entrenaments de Nike, i són molt bons. En la mesura del possible val la pena fer-los.

http://www.cursabombers.com/

Fins el 29 de febrer 13 o 15 euros (segons si es té o no el chip), i només per la samarreta ja val la pena.

3 comentaris:

Bea ha dit...

Bé, bé... Jo estic psicològicament preparada per Cunit. No sé si ho estic físicament. La veritat és que últimament em sento de conya entrenant. Rachel, és un honor debutar amb tu a la Mitja. Després anem de compretes com a recompensa, no? A la tenda de Molins xula, eh?

Anònim ha dit...

Siiiiiiiiiiiiii!!!!!! Això de la recompensa em mola molt!!!!!! Ja estic supernirviosa per decidir quin modelito ens comprarem!!!! Ah i per cert...sí, això de la mitja pot estar molt bé :)

Pau ha dit...

Raquel, pensava que estaves supernerviosa per decidir quin modelito us posaríeu per la Mitja, clar que de fet ja us veig: la Raquel de negre i verd i patrocinada per Nike i la Bea, com a corredora d'Adidas i de negre i taronja. O no?
En tot cas les dues stupendes.
PD: Les dues llebres intentarem estar a l'alçada...

Les Curses més rendibles