dimarts, 26 de febrer del 2008

Banyoles

De moment no penjaré un pla d'entrenament per Banyoles (sí per la sprint de Balaguer ja que hi ha gent que m'ho ha demanat), sinó un resum setmanal. No he trobat gaires plans específics i una triatló d'aquest estil no l'he feta mai i per tant no sé si l'entrenament serà correcte o no.

Paral.lelament li he demanat al Nico que em passi la seva part ja que pot ser molt interessant veure les dues maneres d'entrenar, la seva és esbiaixada cap a la natació i la bici i la meva cap al running.

Les sessions dobles de dimecres i dijous no són seguides sinó migdia i tarda, i com ja he explicat la BTT del divendres va ser més dura de l'esperat, vaig començar bé però vaig anar perdent força i a més el rotllo del genoll (suposo que no es pot començar bé des del primer dia), això si la volta molt maca, per Collserola passant per Sant Cugat i Cerdanyola.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí tio, el running el deixo una mica abandonat, lo just per arribar, ja que el meu genoll no està per gaires festivals... Si més no, just acabo de tornar a la feina després de córrer muntanya amunt durant una horeta, al cim del Pi Tallat, de St Andreu de la Barca. Mmmmmmhhh!! Quin gust!

Apa, a tope!!!
Nic

Pau ha dit...

I en la teva setmana de descans ;-)

Les Curses més rendibles