dimarts, 12 de febrer del 2008

La setmana que ve comencem

Està clar que he de començar ja, avui he parlat amb el Nico i m'ha explicat els seus entrenaments i em marejava, sessions de 3km de natació, que si sortides pels Monegros en bici, que si sessions dobles i triples... Ai, què lluny que estic d'això... Per sort en el running ja tinc la feina feta i aquí sí que "m'he pogut fer una mica el xulo". En tot cas, no et preocupis que de seguida arribo, al menys per fer sortides en bici (de la natació millor no en parlem).

El cas és que dilluns que ve començo l'entenament enfocat a Banyoles i que en certa manera podreu utilitzar els que feu una sprint aquest any, i en particular per Balaguer (la tri és la tercera setmana de juny, però ja va bé començar amb temps). Penjaré una planificació setmanal, i intentaré segregar entre Banyoles i sprint.

De moment dues cites, per qui arribi ja queda poc més d'un més per la Mitja de Cunit, i per a tots els que prepareu la sprint agafeu el 6 d'abril per a fer un primer test de running.

Les Curses més rendibles