dilluns, 6 d’abril del 2009

Alguns comentaris de Bombers 2009

Les fotos d'aquest any es van centrar en la pulsera de sub40, jo crec que la raó per haver-me inscrit en aquesta edició en la qual no m'hi anava res. El cas és que també em fèia il·lusió fer de llebre a la Bea i aprofitar el bon moment pel què passa, tant físicament com de motivació.
Ens aixequem cap a les 8 i just després d'esmorzar surto a fer la primera volteta, 5km a poc més de 5minuts per anar acumulant fins els 18 que em "tocaven aquest diumenge" (després de la cursa i l'aperitiu completaria amb els 3 restants a poc més de 4).
Veig a la Bea menys nerviosa que normalment, arribem a la Ciutadella i escalfem una mica. Ens posem al calaix de sub 53 i sortida. De la cursa poca història, sortim a bon ritme però coincidint amb el 2,5 ens avança el globus de 50 i casualitats de la vida (no estic sent irònic, tot i que una mica sí va influir), la Bea comença a baixar el ritme. Fins el 5 o 6 pateixo i penso "hem arriscat per aconseguir el 50 i ara ho estem pagant, però qui no arrisca no millora". En el 5 per beure aigua em demana de caminar i aquí sí que no, no li deixo, jiji. Fem el km en 5.26, però a partir d'aleshores fa una progressió i al 7 ja recupera el sub 5.10 que no abandona fins a l'esprint final, on, per motivar-la una mica li dic que intenti baixar de 52. Per segons no ho aconseguim però al cap i a la fi ens hem quedat a un minut dels 50 i pico, molt, molt bona cursa i millor marca pesonal. Felicitats!!!! Aquest minut el podria rebaixar fent un entrenament específic pels 10km, però crec que cundeix més haver fet en tres setmanes: una duatló, una mitja i una 10km amb millor marca personal. Els km a millorar? només dos: el 5 ja que dels altres en 8 va baixar de 5.10, i l'esprint final, ja que el darrer km ha de ser sempre el millor. La resta impecable.
A nivell general, crec que és genial tenir una cursa tant popular, amb marques de quilometratge cada mig km, un 10 pel servei de guardaroba i només un parell de crítiques: la bossa és una mica cutre i overbookingde gent suada per recollir-la.
Al final, la ja típica foto general i les salutacions amb els amics que entre 17.000 corredors ens anem trobant. Molt bones marques per tot i potser em deixo a algú però el Xavi i la Sílvia també van fer marca amb 43.30 sub 46 respectivament.

3 comentaris:

Bea ha dit...

Estic molt contenta, tot i que sempre penso que sóc millor del que realment sóc i en cursa en falta una mica més d'esperit de sacrifici, a més, visc rodejada de "màquines". M'encanta que al meu maridet pre-Ironman li hagi vingut de gust fer-me de llebre, i currar-se fins i tot que tingués sempre passadís de pas, fotent bronques (de bon rotllo) als runners poc cívics. És tant mono!!! Gràcies als fans incondicionals i companys de vermutillos esportius!!! I a tots el runners tradicionals, què guai una altra cursa més de Bombers. Va faltar trobar al Raül i compartir foto de grup amb el Robert. A la propera.

Pau ha dit...

No és que et pensis que ets millor del què ets, és que no valores lo bona que ets.
Joder tirant-nos floretes a través del bloc, com si a casa no parléssim!!!
I sí vam trobar a faltar gent!

Nic ha dit...

Alaaaaaaaaaa, quina envejaaaaaa!!!! Jo tb volia!!! Estic fins els collons de les guàrdies!!!! I a sobre, Pau, ara deus estar pedalant amunt de Vic a La Cerdanya... i jo aqui al curro... quina merdaaaaaa!!!! I demà i divendres tb... buaaaa!!

Bé compis esportius, aprofiteu al màxim, passeu-vos-ho molt bé, i a veure si a la propera...

Nic

Les Curses més rendibles