dilluns, 27 d’abril del 2009

Coll de Bracons

Vertical però possible. Gràcies al Josep Maria i acompanyat, des de Barcelona pel Xavi i des de Torelló pel Francesc, vam anar a fer la meitat de la Marxa de Remences que no coneixia, és a dir el darrer port i Bracons. La primera part és una pujada sostinguda, sense grans rampes, i dividida en dues parts, la primera fins a Cantonigros, després uns 5km, esperem que sense vent, i dos o tres km més de pujada. Tot plegat no seria gaire exigent si no fos perquè aleshores portaré uns 150km.
Amb uns 60km a les cames i bones sensacions arribàvem al peu de Bracons, de lluny i amunt el pas per creuar de vall i realment el què es veu és una paret totalment vertical. La pujada, poques coses que no s’hagin dit, aparentment no sembla que piqui, però el ritme es fa feixuc i en moments fins i tot quasi parats. Sortosament el Josep Maria em marca el ritme (la pena és que el dia 10 ho hauré de fer jo mateix), i combinant quasi a part iguals les pedalades assegut i de peu cremem els 7km d’ascensió.
La conclusió és que malgrat ho canviaria per un compact, puc fer Bracons amb el 39-25, segur que em cremarà, però “més val dolent conegut que bo per conèixer” així que seré fidel a la Merida (ella mai m’abandonaria).

Al final uns 100km amb quatre hores i pico. Dissabte vaig completar el cap de setmana Remences comprant-me el maillot del club (SBR) i el dinar del dia: unes barretes Mulebar, una altra i un gel Powerbar i una barreta Proteica.


La foto feta amb el meu mòbil cutre


Dissabte sessió triple amb uns 17km de BTT amb el Robert i la Bea, poc running i 2km de natació.

6 comentaris:

Bea ha dit...

Vaja màquines!!!

josep-maria ha dit...

Doncs ens ho vam passar molt i molt bé!!!!

Pau, ara ja saps que et trobaràs i de ben segur que te n'ensortiràs.

Xavi, ja tens el teu primer Bracons a la llista... i de ben segur que no serà l'últim.

xavi ha dit...

Espectacular excursió per paratges inigualables d'Osona i La Garrotxa, que espero no trigar a repetir.
Bracons, però, serà en cotxe. Us ho asseguro...

Bea ha dit...

Josep Maria, pensava trobar un comentari tipus "Bea, et vaig enyorar molt. Tu ens hauries marcat el ritme a nosaltres, com aquell dia a Vic etc..." Bé, què hi farem :-)!

Anònim ha dit...

Ei et veig en plan màquina ja! Segur que vas millor del que creus a la remences, si ja ets com un pro, que inspecciona les etapes! Vinga a seguir entrenant
Pau II

Pau ha dit...

JM espero sortir-me'n, suposo que sí, encara que sigui arrossegant-me. Mai he fet més de 150km així que serà tota una aventura.
Xavi, ja serà menys, jo encara espero que m'acompanyis un troç
Pau, més que pro una mica cagat, però sí fer Bracons ha estat un bon salt en l'entrenament.

Les Curses més rendibles