dissabte, 25 d’abril del 2009

Pre-Titan Desert 2009 - Nic

Doncs sí, hi torno. Després de jurar sobre la linia d'arribada -amb llàgrimes als ulls- que no hi tornaria, demà agafo l'avió. No em pregunteu per què, però hi torno.

Ara ja ho tinc tot més o menys a punt. Fins que no estigui tirat pel Marroc i me n'adoni que em falta alguna cosa no sabré què em deixo, però com que ja ho he repassat tot un parell de vegades, no hi puc fer pas res més ara.

No sé com serà la Titan d'enguany. D'entrada hi ha més desnivell acumulat que l'any passat perquè fem més etapes per l'Atles. Això ens donarà una temperatura més suau (iuhuuu), però trencarà més les cames. A més, jo ja fa unes setmanetes que em "noto" el quadri esquerre, i tot i que el fisio m'ha ajudat molt, m'acava fent una mica de mal quan estic molta estona assegut a la cadira de la feina. Pedalant va bé si escalfo bé, però darreramet tampoc he fet tirades tan llargues i dies seguits com serà la Titan. Ja veurem.

Pel que fa a pretensions en cursa... doncs vist el resultat de l'any passat, millor no tenir-ne'n. Crec que vaig força més preparat que l'any passat, he sumat 3500km, que per un ciclista "seriós" és poc però per un currante com jo... he hagut de fer mil virgueries per sumar-los!! En quant a la bici, doncs ara tinc la Specialized, que suposo que ajudarà bastant. També compto amb l'experiència d'anar en plan patxanga el primer any, i d'apretar el segon (i quasi deixar-m'hi la pell en l'intent), així que crec que més o menys sé què em puc trobar en aquest tercer intent. Però igualment no vull avançar res...

Tema compis amb els que hi vaig... doncs repetim tots quatre. El mega-crack Santi, que acaba de tornar de la Cape-Epic entre els 50 primers, l'Antoni, que quan trepitja l'Àfrica es multiplica per 10 i no hi ha qui l'agafi, el David, que sense dir res aquest any pinta que ha entrenat de valent, i com que l'any passat ja va fer 50.000 fotos dels novatos, aquest any anirà per feina... total, que pinta que enguany tornaré a ser jo qui lastri el temps final de l'equip, però al menys m'ho passaré molt bé. Ah, no em vull oblidar del fisio, en Jordi "Mans d'Or", que és qui darrerament m'ha magrejat més... treballa al Balneari Prats de Caldes de Malavella, i enguany ens acompanyarà.

En resum, que vaig ben preparat (alerta el meu quadri esquerre!) i sense pretensions, així que segur que ho faig bé!! Ah, no vull deixar de mencionar els patrocinadors, que són el Balneari Prats i els estudis de cinema Isasi FilmStudio. Bé, el tema del balnari... què us he de dir... a qui no li agrada un balnari? Pel que fa a aquest, estan duent a terme una remodelació integral que, quan estigui acabada, deixarà a punt unes instal·lacions brutals! No estic dient això que el Balneari em patrocini, sino que ho dic perquè ho penso i perque he vist les maquetes de com quedarà quan acabin les obres.

Bé doncs, crec que és hora de anar a fer nones que demà toca matinar una mica... Li he dit al Pau que, si puc i hi tenim cobertura, li informaré per sms de com va la cosa.

Per acabar, us ensenyo l'equipasso que repetim aquest any. Alerta que la foto la va fer el Melcior Mauri, eh!


Nico

Les Curses més rendibles