dimecres, 29 d’abril del 2009

Pedalada Cabrilenca 2009

Realment tenim mala sort amb les curses de BTT i és que dues que n’hem fet, dues que ha plogut. De totes maneres i com sempre amb presses i urgències ens trobàvem tots a la sortida, des de l’Anna (de 10 anys i que ha acabat la volta de 20km malgrat el “tinc por!” del principi), fins a la Bea, passant pel Xavi, l’Ivan, el Raül, el Carles i l’Albert.
La idea era sortir junts i així ho fem, de seguida ens ve de gust abandonar el ritme lent que porta el bloc i comencem a avançar per l’esquerra, mica en mica ens anem separant i quan portem uns 4km de pujada el Raül i jo ens quedem sols i compartim un 70% de la marxa. La meva idea és no forçar però anar a bon ritme, però el cert és que els corriols acaben amb mi. Quasi 30km de corriols de pujada i baixada i el comptekms no suma. Al principi es creen embuts i per tant es puja i es baixa al ritme que marca la majoria, al final per moments ens hem sentit sols. No puc dir res ja que entenc que als amants de la BTT els hi agradi tanta trialera, de fet jo m'ho passo teta, però tants km és exagerat, requereix massa concentració i més quan la pluja les complica en sobremanera, per mi el millor és un equilibri entre trialera i trams més ràpids. Aquest pensament s’ha anat diluint des de diumenge fins a avui dimarts, positivant cada vegada més el record de la cursa i amb ganes de tornar l’any que ve.
A partir del 10 la cadena comença a fallar però el cert és que té moments; a vegades forçant amb el plat mitjà o a vegades abusant del petit, vaig tirant i fins i tot millor del què prèveia quan ha començat a fallar. A més m'obliga a fer alguna pujada a peu en la qual hagués forçat i per tant em permet mantenir forces per fotre-li canya en els darrers km passant a molta gent i acabant molt content amb el meu estat físic.

Xavi, Ivan, no he trobat fotos oficials vostres si les veieu me les envieu, sisplau
Sigui com sigui, crec que s’ha de parlar molt bé d’aquesta marxa que per alguna raó ha exhaurit les inscripcions: cadascú va al ritme que vol, l’organització un 10, i vist a posteriori realment ha valgut la pena, crec que malgrat els problemes mecànics i físics tot ha anat molt bé: està tot senyalitzat, amb bons avituallaments i fins i tot una petita claca en el moment en què pitjor ho estava passant després de dues caigudes importants, i tots hem xalat força (com diuen a Tarragona). Això sí, la seqüela és un ombro tot “magullat” d’una de les 4 o 5 castanyes, de fet de la més forta ja que vaig xocar contra un tronc tot caient cap a l’altra banda, va ser l’inici dels pitjors moments ja que durant 5 o 7km vaig baixar amb desconfiança i em va desmoralitzar de cara a les pujades. Al final els 40km els vaig fer amb 3.05.
La Bea ha fet la curta per evitar caigudes i guardar forces per la setmana que ve al triatló,però ha aprofitat per córrer tres quarts d’hora mentre ens esperava.
A veure si l’any que ve repetim i cada vegada som més. El millor ha estat la trucada de l’Ivan que ha arribat abans i em diu “tot controlat” li contesto “ja tens els nostres dorsals?”, “no, que m’han confirmat que hi ha donuts als avituallaments...”
En aquets Blog hi ha els tracks, per tant algun dia podríem anar a rodar i repetir-ho amb la calma
http://equipbiker.blogspot.com/2009/04/cabrilenca-2009.html
Totes les fotos
Cabrilenca 2009

Per cert, ahir vaig perdre 20 leuros a la carretera de les aigües, si algú se'ls troba, són meus.

5 comentaris:

Bea ha dit...

Encara que em va fer ràbia no fer la llarga, crec que m'hauria agobiat, ja que tots els nois, que sou unes màquines, us vau queixar. Em va encantar el dia. Ratifico la bona nota del Pau a l'organintzació. I també destaco el vermutillo a casa del Xavi, amb solete i piscina, i la paella-fideuà de fi de festa. Un dia molt xulo amb gent molt maca!!!

ivan ha dit...

jo tampoc he trobat fotos meves... igual es que a la velocitat que anava no li vaig donar temps!
em va agradar molt llastima que sempre arribo en baixa forma i no puc seguir el ritme... de totes maneres li dono la culpa a la bici que sempre queda bé i no em dona mal rollo!

raül ha dit...

Ei Pau... Així que vam compartir el 70% de la cursa junts? Sort d'això perque, tot i així, se'm va fer eterna. Un cop a l'arribada ja gaudeixes del recorregut fet.
Vull comentar que el recorregut, ple de corriols, va fer les meves delícies, jeje ;-)
I què dir de la jornada Post-Cabrilenca!! "Genial" seria la paraula. Malgrat la pàjara...

Pau ha dit...

Bea, mentre baixava a saco pels corriols pensava "sort que no t'he animat a ficar-te per aquí", clar que després d'anar per la riera de Platja d'Aro amb aigua fins els genolls i sorra de platja ja ho pots fer tot.

Ivan, potser no surts a la foto per l'impermeable, per allò de mantenir una estètica. En quant a l'estat de forma tú culpa la bici, jo també ho faig, el fotut serà quan me la canvii.

Raül, et van agradar tant els corriols perquè no et vas fotre quatre castanyes ;-) Això sí vas enfonsar el peu al fang i ben enfonsat (això m'ho vaig estalviar). I de la pàjara que anaves a buscar a la platja ja ens ho explicaràs.

xavi ha dit...

Veig que passats uns dies, les coses es veuen més positives (amb els comentaris de recent acabada la pedalada em sabia greu d'haver-vos engrescat a fer-la).
Ara espero que la cabrilenca i els post (butifarrada, aperitiu-piscina i paella) es converteixin en una cita anual d'obligat acompliment.
Per cert Raül, les pàjares agafa-les "durant" i no "després", així no hauré d'anar sol amb el "coche escoba pisándome los talones".

Les Curses més rendibles