dimecres, 29 d’abril del 2009

Errada de càlcul


Avui se m'ha ocorregut fer el què hauria d'haver fet des d'un bon principi, que era quadrar les 30 setmanes d'entrenament que proposa Don Fink amb el calendari real fins al Challenge, i resulta que estava equivocat. No sé perquè vaig associar 30 setmanes amb 6 mesos, i resulta que són 6 i mig, de fet portava un decalaix de 3 setmanes. Així doncs he hagut de saltar cap endavant, de la 5ena de la fase de preparació a la 8ena, i per tant ja només me'n queden dues i mitja per entrar en la de progressió.
Per sort i degut als forts compromisos que tenia ja (Remences i Perpinyà), vaig començar amb una bona preparació i he sobrepassat les xifres de running i bici que em proposava el llibre, així que més o menys podríem dir que he complert (només la natació segueix sent pobre, però vaig fent els deures). Segueix l'entrenament.
A més he trobat una alternativa a Vitòria que després de parlar amb el Nico, la faré pública, a veure què opina ell. Suposo que li anirà bé, ja que no era massa partidari del triple olímpic i la opció que he trobat és un Half, però ja veurem, hem de gestionar el canvi, que ens tornin els diners, que hi hagi places... És més jo crec que seria un half interessant per alguns de vosaltres.

Les Curses més rendibles